Nelis 2fast sonic

Weet ook nog wel een uitlaat die bijna 1 pk meer geeft op jou blok?

Wat je nu zegt slaat natuurlijk als een pik op een drumstel, je weet niet hoe ik dit blokje klaar heb gemaakt he!

en het vergelijk met de roost die jij getest hebt was het eerste 86cc model, dit is al een 3e model


@Niels, ziet er weer zeer vers uit en ben benieuwd wat ie doet! Top man })

Thx Man! spreek je snel weer;)

ik heb ook nog nooit gezien dat een roost het beter deed op een speed dan een c21
al moet ik wel zeggen ook al scoort hij minder
de grafiek lieft er verder niet om

maar marco tune jij je carters/cilinders ook anders als je weet dat iemand met een roost gaat rijden want ik ken iemand die alles bij jou heb gedaan en dat blok gaat wel heeel hard met een roost

en nelis het is echt een gruwlijke sonic zo!!
Thx:)



Even voor de duidenlijkheid, de roost pijp doet het prima:) en dat heeft hij ook bewezen op de bank gister avond. (Nog bedankt Vasco!, erg mooi zaakje heb je)
Helaas door wat problemen in de overbrenging is het vermogen nog niet volledig te krijgen op rollen.

Volgende week maar eens wat gaan testen op de weg:)
 
Excuus voor de discussie in je topic;) Hoeveel vermogen had je gehaald? Is een erg net ding!

Geen probleem, een beetje discussiëren kan geen kwaad;)

Geblokt zat hij op dit vermogen:
gebloktniels2fast.jpg


Op rollen kwam het vermogen nog niet boven de 25, vanwege heel veel slip en dergelijke


Het blijft een top sonic man! Echt netjes afgewerkt.

Doe zo verder en hopelijk leuke tijden :+

Dankjewel man :) Ben benieuwd wat ik zelf voor een tijden kan gaan rijden hiermee.
 
Ben weer 2 meetings af geweest met de sonic, eerste was het weekeind Zandvoort waar we vrijdag avond heen gingen. Nadat we alles mooi hadden staan mochten we weer verkassen naar het zand gedeelte, eenmaal daar alles op orde zijn we Zandvoort ingegaan en daar zeer vermaakt, zaterdag heb ik vier keer kunnen rijden. De eerste runs pakte de scooter niet lekker op , na wat afstellen en schoonmaken van de overbrenging ging de scooter goed van zijn plek de laatste run.
Zaterdag avond weer Zandvoort in geweest en goed geborreld.

Hier wat foto's van Zandvoort:
zandvoort.jpg

zandvoort1.jpg

2h2jocy.jpg

zandvoort2.jpg


Na Zandvoort niks meer aan de scooter gedaan aangezien ik ervan uitging dat hij nou wel goed liep, de dag voor Sluiskil wel de scooter ontdaan van het nodige zand:p.

Na een aardig ritje rijden eindelijk aangekomen in Sluiskil, en kon al vrij snel me eerste sprint maken, en toen begon de ellende. De scooter wou totaal niet goed wegkomen , totaal geen kracht onderin, re tijden van 8,3.

sluiskil1.jpg

sluiskil2.jpg

Had er flink de pest in dat er telkens problemen zijn, en dar vooral in de overbrenging. Ik hoop vrij snel weer te gaan banken om dat probleem te verhelpen.

Ondertussen is er iets nieuws in de maak, waarmee ik hopelijk op Hengelo me zou verschijnen

Als ik van de week iets terug krijg van de lasser zou ik wat foto's posten:D
 
Je won de sprint wel ghihi :D ! Maargoed laten we hopen dat je met je nieuwe framepje betere tijden neer gaat zetten :p.


Komt goud Nelis en tot de 21ste 8)
 
Lang verhaal.. Tis ook nog niet duidelijk wat er mis is, dus voor hengelo nog n hoop te doen.

Dat komt mij bekent voor:0

Je won de sprint wel ghihi :D ! Maargoed laten we hopen dat je met je nieuwe framepje betere tijden neer gaat zetten :p.


Komt goud Nelis en tot de 21ste 8)
Ja wat een snelheids monster he:p Met nieuwe frame, en goed lopend blok kan het nog wel eens de goede kant op gaan.
Tot volgend weekeind!:)

Super netjes ;) Echt alles netjes afgewerkt:W

Dankje wel man:) komt morgen waarschijnlijk een pakketje jou kant op;)




Ben bang dat het nieuwe framepje niet op hengelo zou gaan rijden, frame ligt nog bij de lasser en er moet nog een hoop gebeuren.

Dit staat al wel klaar:
alusprinterrr.jpg


Saai kleurtje:p Frame gaat ook cabine in als de tijd er voor is:)
 
Back
Top