Nelis Manston ZIP.

@ Maikel: Dankje, valt opzich wel mee, heb ze dunner gezien :p.

@ Vasco: Ja dat vond ik ook al! Was erg verrast. Had nog wel iets sneller kunnen zijn maar had af en toen nog best last van wheelspin en goede positie vinden om te vertrekken. Bij de snelste run zelfs nog even snel van het gas gegaan omdat die omhoog kwam :D

@ Ruud: Ja hea 8). Volgende meeting moeten we echt een sprintje doen!

@ Wallie: Eindelijk ja! Heb er echt anderhalf seizoen over gedaan lol :P. Ik ga niet echt iets veranderen met deze cilinder. Komt ws een nieuwe speed voor in de plaats aangezien deze van denna is.

@ Thijs: Gaat ook zeker goedkomen! }).

Update 24-8-2009

Zo, maar weer eens een up to the date :).

Tijdje niks van me laten horen, omdat er eigenlijk niet veel te melden viel :P.

De AC speed doet zijn werk goed en heb op meeting heerenveen ook gewoon constante tijden gereden van 7,63, 7,64, 7,69 etc. net als in kloosterzande dus, ietsjes beter zelfs :).

Heb in de tussentijd wel een nieuw zipje aangeschaft, maar deze bleek toch echt te klein voor mij dus deze gaat weer de verkoop in. Gaat om het volgende:

Fabiozip1.jpg

Fabiozip2.jpg

Fabiozip3.jpg

Meeting lemersveld overgeslagen omdat ik niet echt het nut zag om zonder verbeteringen een week later weer zo ver te moeten rijden :+. (achteraf een goede beslissing geweest gezien de omstandigheden daar :P).

Ben vandaag wel op de testbank geweest bij vasco met als uitslag een piek van 21 pk en een constant vermogen van 20 ben ik wel tervreden mee.

Helaas valt hier niet veel aan te verbeteren omdat ik dus totaal niks aan koeling kan doen en dus ook vrij weinig kan testen!

Morgen zal ik even wat filmpjes posten van het banken en krijg binnenkort de grafiek toegestuurd!

Zal op nijmegen wel aanwezig zijn omdat dit de laatste sprint is en ik dit seizoen toch leuk wil afsluiten :winner:!

Tot Nijmegen!

Update 15-9-2009

Zo, de laatste meeting van het seizoen weer gehad :o.

Nijmegen was een erg leuke meeting. Helaas waren de tijden wat minder als in kloosterzande en heerenveen maar dat was ook niet gek. Kwam er thuis achter dat een van de tapeindes was afgebroken dus de cilinder hing er lekker onder 8P.

De hele tijd rond de 7.8 gereden. Reactie tijden waren in het begin van de dag om te huilen maar aan het eind toch steeds 0.12. Toch mocht het niet baten en ben niet onder de 7.8 gekomen.

Moch van vasco zijn temp "laser" lenen (nog heel erg bedankt hiervoor!) zodat ik een beetje kon experimenteren met temperaturen.

Heb het ook weer erg gezellig gehad in kamp limburg :winner:.

Verder wil ik iedereen bedanken die dit seizoen heeft gebracht tot wat het is geworden. Heb veel lol gemaakt en weer veel nieuwe mensen leren kennen!

Ga voor volgend seizoen de zip wat verlichten en een nieuwe "LC :P" speed aanschaffen om daar verder mee te gaan. Dat AC speed gebeuren is erg grappig, maar ik kan gewoon niks afstellen of aflezen door het gebrek aan koeling. Ook was dit meer een noodoplossing vanwege de vastgenaaide LC speed.

Hier nog even 2 filmpjes van zondag:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=_IjYiUNy5Sk"]YouTube - CLIP2076[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=4Zzl4FYEf20"]YouTube - CLIP2081[/ame]

Heb ook weer wat nieuws gekocht om mee te sleutelen, was dat op de grond zitten een beetje zat O-).

ipntxk.jpg

Tot de volgende update!

Last edited:
Je bent een beuner!

Dat wilde ik ff kwijt:D

Danku :*.

Slotje ?
Je gaat toch gewoon door met dit appraraat ofniet ?:P

Ja dat wel, maar denk dat ik maar eens een nieuwe page aan ga maken zodra het weer zover is. Deze stamt alweer uit 2007 :P.

gaat de zip weer weg?

en wat is de prijs dan?

De grijze poly zip is al een aantal weken weg (denk dat je die bedoelt?)

Het zip frame gaat verder niet in de verkoop :).

als de zip weg gaat heb ik evt wel intresse zoja pm maar.

Zoals hierboven ;).

Back