Manston sjeezert

betaboy17

HRE MEMBER
MANSTON SJEEZERT

Ik ben nieuw hier dus ik zal me ff voorstellen:
mijn naam is rené bonnema 23 jaar en kom uit enschede !

toen ik 16 was heb ik een beta ark gekocht en hier een tijdje mee gereden verschillende setups gehad o.a. mhr 50 , 17,5 , bidalot s2
hier ff wat fotootjes van toen :p





maar toen tegen de tijd dat ik 18 was rijbewijs gehaald en beta dus in de schuur beland ,
na een tijdje er niet naar omgekeken te hebben , begon een maat van me robin A.K.A. Niqo op het forum hier ook een beetje te sleutelen met scooters.
Na een tydje samen met hem gebeunt te hebben toch maar besloten ding van mij maar weer uit de schuur te trekken



ff halfgebakken in mekaar



kheb niet veel fotos meer want me computer is een tydje terug gecrashed dus alle fotos verloren geggaan !


Mijn setup is nu :

Hebo manston
yasuni c20
power one pen 12
stage 6 wig en spruitje
keihin 24 d-slide
deltaclutch 107 /107 huis
mhr multivar
kevlarbelt
seletra rotortje
gisteren weer ff een lekker dagje gebeund en lekker opgeschoten , velgjes netjes gemaakt en het ding maar eens op wielen gezet ! hier wat pics samen met de sjeezert van niqo









ook ff wat fototjes van de kappen , die nog wat afwerken kunnen gebruiken, maar eerst motorisch voor mekaar en dan komen de kappen wel !





er moet nog heel wat aan gebeuren :)
maar dat kompt allemaal goed :twisted:
hoop dat jullie het wat vinden en reacties zijn gratis !

greetz :twisted:


MINIUPDATE vr apr 17, 2009


ff met de voorkap bezig geweest , begint er op te lijken !




zo apr 19, 2009

vandaag ff mijn cartercap en koelerkapje opgehaald bij de straler



za mei 9, 2009

vandeweek weer ff gebeunt
even wat kleine dingetjes gedaan zoals : koeling aangesloten , carterkap en koelerkapje gemonteerd
squish afegsteld
morgen weer even wat kleine dingetjes doen, zoals -een origineel beta olietankje regelen !iemand er misschien nog 1 liggen ?
-onstekimg op tyd zetten

hier 2 fotootjes van hoe die er nu bijstaat










:twisted:
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ziet er netjes uit en leuk begin om wat van te bouwen :)

komen er verder nog motorische veranderingen..

Succes ermee ;)
 
Back
Top