Nelis 2fast sonic

Netjes hoor. Ga je ook nog andere uitlaten testen of is het vermogen niet het belangrijkste?

gr

Bedankt, Het is wel de bedoeling het maximale uit dit blokje te halen, en denk dat dat met dit uitlaatje aardig ver komt.

Maar is altijd leuk wat uit tetesten:)
 
de meeste (zeg niet jou) geilen alleen op het uiterlijk van de roost's maar een DPR geeft idd meer:)

erg net ding, kappen zien er mooi uit alleen zonde van de gaten maar die gewichtsbesparing heb je wel nodig tussen alle framepjes
 
de meeste (zeg niet jou) geilen alleen op het uiterlijk van de roost's maar een DPR geeft idd meer:)

erg net ding, kappen zien er mooi uit alleen zonde van de gaten maar die gewichtsbesparing heb je wel nodig tussen alle framepjes

Dankje:) Kwa uiterlijk hoef je het ook niet meer te laten, nieuwe Js heeft ook carbon demper en een nog mooiere ophanging vind ik persoonlijk.

Maar ben erg benieuwd en ga ze zeker vergelijken
 
Last edited:
Is een sonic achtervelg niks voor je :) ? met een kleine aanpassing past die gewoon op een SD blok! :) of vind je dit niks?
 
Ziet er zeker weer netjes en clean uit ! :)

Bedankt man:D

Super netjes ;)
Thx!

Is een sonic achtervelg niks voor je :) ? met een kleine aanpassing past die gewoon op een SD blok! :) of vind je dit niks?

In het begin heb ik er wel eens een op gehad om te kijken hoe dat was, opzig is dat wel een leuk iets om in de loop van het seizoen nog te doen ja!:)
En volgens mij hoef je niet egt wat aan te passen tog?

Idd en dan met een Deestone bandje voor :p
Ja indd! waren toen op helaas, maar gaat nog gebeuren ook:)
 
Je kunt er dan beter een ring van 5 mm oid tussen doen, anders staat je achtervelg niet lekker in 1 lijn. En zou dan even wat langere vertanding monteren.
 
Ziet er mooi uit! Weet wel een uitlaat die bijna 1 pk meer geeft;)

Weet ook nog wel een uitlaat die bijna 1 pk meer geeft op jou blok?

Wat je nu zegt slaat natuurlijk als een pik op een drumstel, je weet niet hoe ik dit blokje klaar heb gemaakt he!

en het vergelijk met de roost die jij getest hebt was het eerste 86cc model, dit is al een 3e model


@Niels, ziet er weer zeer vers uit en ben benieuwd wat ie doet! Top man })
 
Weet ook nog wel een uitlaat die bijna 1 pk meer geeft op jou blok?

Wat je nu zegt slaat natuurlijk als een pik op een drumstel, je weet niet hoe ik dit blokje klaar heb gemaakt he!

en het vergelijk met de roost die jij getest hebt was het eerste 86cc model, dit is al een 3e model


@Niels, ziet er weer zeer vers uit en ben benieuwd wat ie doet! Top man })

oww dat is wel logica? eerst een uitlaat maken die uitgebreid getest is en in een kort tijdsbestek alweer met een derde versie komen die nog beter presteert?

Heb maar weinig tot geen blokken gezien die echt beter presteren met een xsh roost na geblokte runs,,
 
Ooit gehoord van ontwikkeling? en je wist dat er enkel een 86cc versie was gemaakt die ook goed presteerde op 80cc na wat metingen, maar nog niet optimaal? en daarom daarin doorontwikkeld hebben.

Show me some graphs :)
 
Ik heb inderdaad die van Bob en rick gehad maar ook nog een nieuwere versie. Beide scoorden nagenoeg bijna 1 pk minder. Begrijp me niet verkeerd, want de pijp doet het absoluut niet slecht ( tweede pijp, van de 5 geteste 80 pijpen).De pijp van Joel doet het met de juiste flens gewoon ernorm goed. Net als c21 op speed mina.
 
Tommy, je zei tegen mij 0,5pk? en jij weet net zo goed als ik dat jou blokken natuurlijk anders zijn dan de door mij klaargemaakte blokken! het is en blijft appels met peren vergelijken.

grtz
 
ik heb ook nog nooit gezien dat een roost het beter deed op een speed dan een c21
al moet ik wel zeggen ook al scoort hij minder
de grafiek lieft er verder niet om

maar marco tune jij je carters/cilinders ook anders als je weet dat iemand met een roost gaat rijden want ik ken iemand die alles bij jou heb gedaan en dat blok gaat wel heeel hard met een roost

en nelis het is echt een gruwlijke sonic zo!!
 
Tommy, je zei tegen mij 0,5pk? en jij weet net zo goed als ik dat jou blokken natuurlijk anders zijn dan de door mij klaargemaakte blokken! het is en blijft appels met peren vergelijken.

grtz

Er zijn ook honderden verschillende speedblokken in omloop en altijd doet de c21 het beste. Daarbovenop is het verschil in de cilinders van 2fast nog minimaler, dus dat het appels met peren is vergelijken ga ik niet in mee.
 
Back
Top