A-Bizar - NX 2Fast - Runner

Status
Not open for further replies.
die dingen zijn voor alles bruikbaar :W

zag er goed uit andries, leuk je nog ff gesproken te hebben........ succes :D
 
7.5 rond, erg netjes op naar de volgende sprint met een niet op straat afgestelde scoot, maar op de bank, en een goeie achterband en nx :#
 
thnx iedereen :* moet idd nog veel gebeuren. Maar gaat goed komen *D
Ik ga net zolang door tot ik met dit ding onder de 7 kom.
Ben er nog steeds van overtuigt dat dit wel moet gaan lukken. Al zal dit dan wel met nx zijn :p
 
heey zag er leuk uit met die wheelybar maar hij liep niet echt zo goed ofwel ? kzag stnd scooters een sneller tijd neerzetten iig. maar verder wel leuk scootertje
 
T was gezellig gister ! En nog een x feli met je 2e plek!:) Volgende keer ff je batterijtje van je temp meter vervangen :+ kan je zien hoe warm ie is:p

5 juni kunnen we weer dan eindelijk met.... pssshh aan de start:7
 
thnx iedereen :*
ding liep nog niet echt super idd. De start was afgezien van de spin wel aardig netjes vond ik.
Hij trok iig erg hard tot halverwege de baan. ( vertanding )

Stage6 150 meter test teller en vertanding besteld.
rf van 11+
Achterband word ook aangewerkt.

Cris , ben gister even vast bezig geweest *D :
 
Last edited:
A-Bizar said:
thnx iedereen :*
ding liep nog niet echt super idd. De start was afgezien van de spin wel aardig netjes vond ik.
Hij trok iig erg hard tot halverwege de baan. ( vertanding )

Stage6 150 meter test teller en vertanding besteld.
rf van 11+
Achterband word ook aangewerkt.

Cris , ben gister even vast bezig geweest *D :

Gaat wel goed komen met het ding, het asfalt was deze meeting ook echt slecht, dus op de andere meetings zal de spin sowieso flink afnemen.
Ik had bij de eerste testrun het gas open vanaf +/- 50 en voelde de achterkant helemaal kwispelen, dat komt zelden voor dat het zo erg is.

Verder zag ik dat je alle runs zowat onder de 110 zat maar 1 keer toch de 114 km/u gehaald hebt. Een langere vertanding is voor jou i.i.g. geen overbodige luxe, dat draagt ook weer bij aan de tractie.
 
thnx :*

Joël , klopt idd... de snelheid van de laatste run was volgens mij een stukje hoger omdat ik me band erg leeg had laten lopen voor meer grip ( en xtreem geburnt enzo ).
Ik heb alvast langere vertanding besteld... want zo schoot het echt niet op vanaf halverwege de baan.

Als de stage6 teller binnen is kan ik het verschil even meten met langere vertanding en NX.
De eerste meeting doe ik dus zoals die reed op driewegen.
Al zal de tijd waarschijnlijk sowieso wel afwijken van die daar...
 
Vertanding en stage6 teller binnen.

Ben een stuk verder met de nx kit. Moet nu alleen het knopje nog aansluiten en de kappen erop zetten.

Stage6 teller zit gemonteerd. Jammer genoeg kan ik alleen niet 150 meter sprints met het ding meten aangezien me voorwiel de eerste meters los komt.
Als ik dan zonder wheelie weg kom ( dus langzamer ) , zou de tijd weleens omlaag kunnen gaan.
Dus niet betrouwbaar.

Wat ik nu ga meten is de tijd die ik er over doe om op de 100km/h te komen.
Even het verschil meten met en zonder nx en met een beter band/minder slip..... dat soort dingen.

Ik zal kijken of ik misschien zo weer wat pics kan schieten. :)
 
Ja we weten wel dat jij zo'n ding hebt :p Maar toch. Als je al andries z'n verhalen mag geloven, kon hij met sprintframe etc. gewoon snoeihard weg. Over wheelspin heb ik niet veel gelezen. Dus dan zou achterwiel wel kunnen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top