A-Bizar - NX 2Fast - Runner

Status
Not open for further replies.
Thnx :*

Ramonrunner said:
Hoe doe je dat dan met t magneetje? Aangezien die in een boutje voor je remschijf zit...

Inprincipe hoor je het magneetje in een imbus boutje van je schijfrem te doen. Dit paste niet.
Toen een imbus boutje gepakt die een grotere kop had maar wel het zelfde draad. Dat paste nog niet.
Toen heb ik een heel klein gaatje geboord in me schijf ( tot de helft ).
Hij valt daar nu precies in.

Ik bestel even de magneet boutjes en een nieuwe schijf om het netjes te maken.
In deze schijf zit denk een slag aangezien ik m steeds iets voel remmen als ik er mee loop als ik een paar keer flink geremt heb.

Het is iig ook wel mogelijk om hem op het achterwiel te fixen maar dat is voor mij op dit moment geen optie door de spin :)

Dj ,

met het frame reed ik met het speed blok en had ik weinig spin. Nu met het 2fast blok op de runner heb ik erg veel spin.
Ik heb er verder geen LAST van want hij blijft heel stabiel recht door gaan.
Ik zal het meeste wel weg kunnen krijgen met een betere band. Maar spin zal ik altijd iets blijven houden denk ik :)
 
nog 3 picjes.

wat een zooitje al die draden :D
kappen zitten er inmiddels al op en je ziet er gelukkig niet zo veel van.
 
Last edited:
-Cris- said:
Heb je nog gebankt vandaag?:)

heb het banken even uitgesteld tot alles perfect werkt.
dus ook de nx enzo :)


Vandaag getest met nx. De fles bleek nog niet helemaal op te zijn maar de accu was waarschijnlijk te leeg de laatste paar runs van vorig seizoen. Vandaar dat ie niet helemaal lekker liep de laatste runs. :D
Liep opzich wel aardig met nx. Het verschil van 0 tot 100 niet kunnen meten omdat de nx kit zoveel stroom trekt dat de stage6 teller uitvalt.

Morgen even kijken of ik ergens een 2e accu kan regelen om even te kijken wat het verschil nu is met en zonder nx. :)
 
A-Bizar said:
heb het banken even uitgesteld tot alles perfect werkt.
dus ook de nx enzo :)


Vandaag getest met nx. De fles bleek nog niet helemaal op te zijn maar de accu was waarschijnlijk te leeg de laatste paar runs van vorig seizoen. Vandaar dat ie niet helemaal lekker liep de laatste runs. :D
Liep opzich wel aardig met nx. Het verschil van 0 tot 100 niet kunnen meten omdat de nx kit zoveel stroom trekt dat de stage6 teller uitvalt.

Morgen even kijken of ik ergens een 2e accu kan regelen om even te kijken wat het verschil nu is met en zonder nx. :)

Waarom fiks je niet dat accupack van de powertester ?
 
JusSeb said:
Waarom fiks je niet dat accupack van de powertester ?

op zondag een beetje lastig te krijgen :p
Dus probeer eerst even een 2e accu. En dan haal ik even iets lichters voor de stage6 teller :)
 
Aerox-Evo70 said:
gewoon zo'n ding van six erop zetten voor die teller :)

vandaag gedaan. 2 accu's binnen 2 minuten leeg. Waarschijnlijk iets mis met de accu's of de lader hier.
Of gewoon te zwak voor de teller.

Wel nog even paar runs met nx kunnen vergelijken en een run met iets zwaardere rollen.

0.3 seconde sneller met zwaardere rollen ( daarna reed het ineens weer slechter dan eerst dus het kan zijn dat het gewoon toevallig een keertje sneller ging )

Met nx ging het niet zo lekker.
De fles is NU echt te leeg zijn we achter gekomen. Te weinig druk.
Geprobeerd met nx sproeier 24 en 20 benzine. Geen effect.
Met een volle fles ( vorig seizoen ) liep ie direct kapot toen de nx sproeier 1 maatje groter was dan benzine.
Dus hij krijgt veels te weinig NX ten opzichte van benzine.
Remt sommige runs zelfs af waardoor de runner een halve seconde langzamer is dan zonder nx.

Moeten dus echt de fles naar de vuller brengen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top