This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

2F4R Peugeot Knaller Dé Grénde

lees meer naar boven me mening over je membraam die sandor uitsloot ik denk dat het tog zo is.

Dat van het membraan is sowieso onzin. Als de kleppen gewoon goed afsluiten kan dat het niet zijn. Het principe van een membraan is op peugeot niet anders als op mina. 2takt = 2takt.
Probeer idd eens een andere bougie oid.
 
Nieuwe bougie en checken op de pakkingen.

Je bouwt zo'n ding, kan je imo ook wel een klein probleem oplossen.
Je kan niet veel richtingen uit en je kan steeds meer dingen uitsluiten.

en gooi er in godsnaam eens een keihin op.
 
bullshit,

ze hebben de carb al getest, dus dat is het zowieso niet!

mischien een heel stom iets, maar trekt hij je tankje niet vacuum ofzo?
aangezien hij wel meteen start, maar niet blijft lopen..

succes

groet
 
Nieuwe bougie en checken op de pakkingen.

Je bouwt zo'n ding, kan je imo ook wel een klein probleem oplossen.
Je kan niet veel richtingen uit en je kan steeds meer dingen uitsluiten.

en gooi er in godsnaam eens een keihin op.

Heb er nu 2 echte keihins opgehad 8P. en een klein probleempje is inderdaad wel opgelost. maar aangezien we steeds meer dingen kunnen uitsluiten komen we ooit wel op de oorzaak.

weet je 100% zeker dat het blok nergens valse lucht trekt? heb je het afgeperst? zo kun je misschien achter een kleine lekkage komen die je hebt gemist ofzo?

valse lucht bij de cil is het zowiezo niet en bij het blok wat er aangelast is kunnen we nog ff controleren. Goede optie. morgen weer druk verder. anders wordt zandvoor niks:'(
 
Het zou ook aan de hoek van je membraam kunnen liggen, volgens mij had de Dijkman Racer (3 cilinder) het ook, dat ze hun membramen onder een hoek moesten hebben om het goed te laten werken.

(dit durf ik niet met zekerheid te zeggen hoor)

Succes het ziet er goed uit!
 
onder n hoek hebben we nu geprobeerd..

Lees: frame mooi de lucht in werkt niet

. zo f verder proberen..
+ralf+

x rick
 
Last edited:
+ralf+HIJ DOET HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:winner:+ralf+

Me ontsteking was naar de K*T. Nu even kijken of het aan me stator of rotor lag. En anders opzoek naar een hpi of eprom voor peug. dus bij deze hou ik me aanbevolen
 
Ga dan voor de HPI, ik ben persoonlijk niet meer zo'n fan van de malossi ontsteking heb veel problemen met de CDI gehad :X
 
Altijd leuk ontstekingen :W

Gister hier ook, rondje rijden en de bobine van de hpi trilde los. Vast gezet en niks geen vonk meer... bobine naar zijn grootje.

Erg tof iig dat hij het nu doet! gaaf project zo!
 
Ok jongens ik weet het het is ontzettend beun maar me velg licht bij de straler en ik heb géén tijd om te wachten want zandvoort is bijna.|(

Na alle problemen hebben we het gevonden, dus hier het filmpje meer volgen er deze week als ik de rest in orde heb.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=AAh9wa6kmTc"]YouTube - 1e start 2f4r Peugeot Special Intake[/ame][ame="http://www.youtube.com/watch?v=AAh9wa6kmTc"][/ame]
 
Foking vet Dennis!
Mooi dat je het probleem gevonden hebt, ben nu echt benieuwt wat voor scores en tijden er van komen! :*