GO FAST! 2F4R NX Zip Sp '98

supervette 2f4r zipje 8):7:love:

bedankt:)

Dit vind ik echt een nette zip. Lekker oldskool knallen met zon ding;)

Juist;), hopen dat ik geen wheelspin heb op Zandvoort en een mooie tijd neer zetten.

@ Boutjes Cilinder:

Precies wat m'n broertje zegt die boutjes kwamen er zo uit, toen ik die boutjes eruit draaide nam ik een beetje schroefdraad mee maar hier kan ik natuurlijk niks aan doen,

het is gemaakt en het zit allemaal goed vast. :D ook staat er een afspraak vast voor het banken bij Karsemeijer samen met m'n broertje. Hier komen nog update's van.

Groetuuhh!!
 
Ik denk plaats maar even een verslagje van Sluiskil,

De vrijdag daarvoor zijn we nog even wezen banken bij de heren Karsemeijer. dit verliep goed ik kwam met 22/23pk binnen en vertrok met zo'n 25 pk. Hij liep goed :D:D.

Vrijdag alles ingepakt en zaterdagochtend vertokken naar Sluiskil, na een relax ritje aangekomen en uitgepakt (wat aardig lastig is met 3 sprinters in 1 busje).

Toen de scooters gepakt en in de rij gaan staan van m'n broers liepen de scoots goed en reden ook redelijke tijden. Mijne daarin tegen erg slecht. Heel veel last gehad van dipjes en hij wou nouwelijks stationair draaien. Ik heb daarom ook 1 tijd kunnen neer zetten 8,0 seconden met een reactie van 0,5 seconden:( 2 keer valse start en ook uitvallen voor de start en niet meer willen starten. Daarna ook nog even het kickstartrondsel verrot getrapt het viel allemaal niet mee.

De oorzaak was de carb die stond te schuin (anders zou hij het achterwiel raken) dus hadden we hem een klein beetje gedraait.

Eenmaal thuis snel een ophoogplaatje gemaakt van een standaard membraam, en de carbareteur iets omhoog getrokken met wat tie-raps voor het achterband. Lopen als een tierelier!! 2 keer kicken en heel netjes lopen, totaal geen dipjes en knallen!

Tijden:
Ik: 8,0 reactie 0,5
M'n broer: 8,03 reactie 0,19
M'n broertje: 7,3x reactie 0,43

Nu hopen dat wij drieën degelijke tijden op Hengelo gaan neerzetten!

hier nog wat foto's (Ik tegen m'n broer)
2s9r5z8.jpg


Me broertje
30c9fgi.jpg


Later! SBO CREW WAS WEER GEZELLIG ALS VAN OUDS!:):p
 
Last edited:
Toen de scooters gepakt en in de rij gaan staan van m'n broers liepen de scoots goed en reden ook redelijke tijden. Mijne daarin tegen erg slecht. Heel veel last gehad van dipjes en hij wou nouwelijks stationair draaien. Ik heb daarom ook 1 tijd kunnen neer zetten 8,0 seconden met een reactie van 0,5 seconden:( 2 keer valse start en ook uitvallen voor de start en niet meer willen starten. Daarna ook nog even het kickstartrondsel verrot getrapt het viel allemaal niet mee.

Duidelijk een geval van speling in je benzine:W:*
 
Wel een mooi patroon wat je gebruikt hebt :W. Heb je de monoseat wel al erop zitten? Ik kan het niet zien op de foto's:).
 
Jammer van de beschadiginen verder op je deksel, maar anders had ik m zeker niet opnieuw gespoten.. Gaaf zo :)

Heb je de NX set nu verkocht? of ga je er nog verder mee ploffen *D?
 
nx set gebruik ik nu om luchtfilters de vernietiging in te werpen.

mike durft het knopje niet meer in te drukken:*
 
Gas is tof ! Gewoon doorgaan en dikke tijden ermee knallen ;).
Suc6 dit seizoen en we staan vast wel een x naast elkaar bij de start.



AdiozZz Servi
 
Wel een mooi patroon wat je gebruikt hebt :W. Heb je de monoseat wel al erop zitten? Ik kan het niet zien op de foto's:).

Ja had nog wat van dat wiskunde papier liggen dus:p Monoseat zit er al op, heb er alleen nog geen foto's van

Jammer van de beschadiginen verder op je deksel, maar anders had ik m zeker niet opnieuw gespoten.. Gaaf zo :)

Heb je de NX set nu verkocht? of ga je er nog verder mee ploffen *D?

Ja ik wou hem al weer ff opnieuw spuiten voor de beschadigen dus komt dit goed uit;), die gaatje boor ik even na zodat je het weer goed zie. NX is weg die zit nu op Edpret ze Vespa180;)

nx set gebruik ik nu om luchtfilters de vernietiging in te werpen.

mike durft het knopje niet meer in te drukken:*

Oh misschien dat ik weer een setje koop :p weet jij veel:*

Gas is tof ! Gewoon doorgaan en dikke tijden ermee knallen ;).
Suc6 dit seizoen en we staan vast wel een x naast elkaar bij de start.



AdiozZz Servi

Ja soms maakt het uit soms niet, zou zeker leuk zijn een sprintje:D
 
Update,

Weer aardig wat gebeurt met de Zip. Na wat problemen gehad te hebben met de draaier toch, een andere voorvelg die wel goed is gelukt:). Ook een andere voorkap van Kees gekocht om toch een beetje met het gewichtmadness. Ook een stuurdemper gemonteerd en een ander radje op een andere plek:) hier wat foto's van hoe die herkenbaar is op Heerenveen en de andere meetings:). Met de nodige partij stickers:p

o74q3o.jpg


9bdfuu.jpg


2ic1nk6.jpg


2ik5uu0.jpg


Hier nog 2 met de spiegelreflex;)

6gx53r.jpg


29c28gz.jpg
 
Wel een mooi zipje, wat voor tijden heb je tot nu toe gereden?

DIe gaten in de binnenkap voor bijv de stuurdemper mogen wel wat netter :p
 
Back
Top