Ik denk plaats maar even een verslagje van Sluiskil,
De vrijdag daarvoor zijn we nog even wezen banken bij de heren Karsemeijer. dit verliep goed ik kwam met 22/23pk binnen en vertrok met zo'n 25 pk. Hij liep goed
.
Vrijdag alles ingepakt en zaterdagochtend vertokken naar Sluiskil, na een relax ritje aangekomen en uitgepakt (wat aardig lastig is met 3 sprinters in 1 busje).
Toen de scooters gepakt en in de rij gaan staan van m'n broers liepen de scoots goed en reden ook redelijke tijden. Mijne daarin tegen erg slecht. Heel veel last gehad van dipjes en hij wou nouwelijks stationair draaien. Ik heb daarom ook 1 tijd kunnen neer zetten 8,0 seconden met een reactie van 0,5 seconden
2 keer valse start en ook uitvallen voor de start en niet meer willen starten. Daarna ook nog even het kickstartrondsel verrot getrapt het viel allemaal niet mee.
De oorzaak was de carb die stond te schuin (anders zou hij het achterwiel raken) dus hadden we hem een klein beetje gedraait.
Eenmaal thuis snel een ophoogplaatje gemaakt van een standaard membraam, en de carbareteur iets omhoog getrokken met wat tie-raps voor het achterband. Lopen als een tierelier!! 2 keer kicken en heel netjes lopen, totaal geen dipjes en knallen!
Tijden:
Ik: 8,0 reactie 0,5
M'n broer: 8,03 reactie 0,19
M'n broertje: 7,3x reactie 0,43
Nu hopen dat wij drieën degelijke tijden op Hengelo gaan neerzetten!
hier nog wat foto's (Ik tegen m'n broer)
Me broertje
Later! SBO CREW WAS WEER GEZELLIG ALS VAN OUDS!