LT 2 fast killer

Status
Not open for further replies.
Leuk id van die velgen!

Ben benieuwd of je de topic titel waar kan maken, suc6 iig komend seizoen *D
 
Net als de rest zeer benieuwd naar de resultaten!
Wat ga je met de kleine radiateur/intercooler doen? Wordt dat je enigste koelingsmiddel?
Ik zie een meenemer @ je rotor, ga je dus met een mechanische waterpomp rijden?
 
Dexie#101:
ey, ja ze zijn wat aan de kleine kant :P 1 word denk ik zwz me nx tankje, de ander zoek ik denk ik gewoon 1 l tankje voor.

Denna:
ey ey, zijn idd de kvs reservoirtjes voor een minibike :P 1 word de nx tank ander gewoon 1 l tankie

Vasco:
ey dankje :) Had ik idd al rekening mee gehouden in 1ste post heb ik al bij epc zn "luxe killswitch" gehaald. Zie je aankomend jaar wel op de baan denk ik :)

MHR zip Katwijk:
ey ey, dankje
en goed gelezen jah :P toch iemand de dat gelul altijd leest bij de projecten :P ghehe

team-losi:
ey, dankje :) ik wou iig iets wat op een mint velg leek zn jog 6 spaak velg ziet er ook niet uit :P dus kwam ik hier maar op en wat weg vrezen :)

FlowMotion:
ey ey, de foto van de mhr eprom heb ik niet gemaakt en zal geen gebruik maken van de meenemers.

Ik ga idd alleen gebruik maken van dat radiateurtje, heb nog wel een warmtewisselaar erbij gekocht schijnt ook nog wel iets te helpen ( onderin de hoek te zien op de foto van de radiateur) Maar als het niet genoeg koelt dan kunnen we evt nog altijd veranderen.
 
[highlight] Update 1-3-09 [/highlight]

nou na 3 maanden ongeveer dan maar weer is een update :cheer:
Zelf niet beestelijk veel gedaan maar de vormen komen steeds meer.

Laat ik maar beginnen met nieuwe gekochte spulletjes.

Ml 50 bandje :)

Foto-6RIMDDVS.jpg


Afdek voor rotor

Foto-3CPJHFIB.jpg


1l tankje

Foto-ZBNZAUVV.jpg


Mooi rood 240mm veer

Foto-JFWFDVYJ.jpg


Zelfde handvatjes die ik al had alleen nu rood :)

Foto-G8I8I6ZK.jpg


Me paddock die ik heb opgehaald bij karsemeijer

Foto-MWKHGPML.jpg


Mooi lsl stuurdemper

Foto-VX64PIGX.jpg


Aerox zadel gekocht, gelijk mooi zadelovertrek door me lieve oma laten
maken :) rood natuurlijk :+

Foto-B8FHE8VS.jpg


Verder heb ik ook het blok opgehaald bij karsemeijer, weer helemaal blij natuurlijk :D Gelijk heb ik mijn T.C.R. blok weggebracht.

foto's :D

Foto-4V4BRQ3K.jpg


Foto-DGZM7ULY.jpg


Foto-SYZ8SSB8.jpg


Foto-TJDDNNKU.jpg


En als je je blok terug heb wil je hem er natuurlijk ff onder hangen.
Hier wat foto's + me SUPER LELIJKE POLYESTER KAPPEN. Deze zijn nog steeds erg beun en is tot nu toe alleen voor de vorm dus ik weet zelf ook dat ze lelijk zijn. :P

Foto-OCEKXA6W.jpg


Foto-4CHZYKXW.jpg


Foto-JDMMUDEI.jpg


Foto-IVUZVXJJ.jpg


Hopen dat goed gaat als bandje erop zit, anders moet ik toch nog iets langere veer kopen.

Foto-ICRN4AHI.jpg


Aantal specs qua hoogte als ie op de paddock staat.

Stuur tot aan de grond: 77 cm

Uitlaat tot aan de grond: 4 cm

frame laagste deel voor aan: 9 cm

Vind het zelf erg vet staan allemaal lekker laag :D alleen hopen dat kapjes wat mooier gaan worden.

Things to do:

- Bezig met mijn kappen, voorkap + binnenkap zijn bijna klaar in polyester vorm en dan gaan we beginnen met alles afwerken.

- Afwachten op blok tot die klaar is.

- Nx spullen een plaats geven.

- Tank + accu's plek geven ( 2 accu's bij JS gekocht midweight en lightweight accu's)

- Band om velg doen en hopen dat de uitlaat niet over de grond gaat.

Dat was hem voor deze keer.
 
Volgens mij wegen de standaard kappen nog minder dan die hoop polyesterzooi wat jij daar op elkaar hebt gegooid. :D 8P
 
streetscraper:
dankje gaat goed komen :)

Sandor:
ghehe, valt best mee 1 laag poly weegt denk ik niet zoveel als de orgi kappen, en ja ik heb wat purschuim gebruikt maar kan je volgens mij wel wegsnijden :P dus het weegt nog steeds een stuk minder :P

the black beast:
gozert :D ik ga me best doen :P spreek je denk wel op speed en gein event ^^
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top