GO FAST! 2F4R NX Zip Sp '98

ben jij importeur van deestone ofzo dat je iedereen die rommelbanden wil aansmeren:*

ziet er netjes uit mike, kapjes zijn goed gelukt;)
 
Leuke kappen, gaat zeker wel hard lopen blijf je project volgen!

Bedankt:)

Ziet er zeker goed uit !
Ik zou persoonlijk wel een deestone op je voorvelg doen kan je hem voor ook nog wat naar benede gooien :W

Ja ik zat er wel over na te denken, misschien 2010 8)

ben jij importeur van deestone ofzo dat je iedereen die rommelbanden wil aansmeren:*

ziet er netjes uit mike, kapjes zijn goed gelukt;)

:P bedankt man;)

Netjes hoor ! Die 30+ komt idd wel goed! Succes verder en tot in Zandvoort.

Groeten

Ik hoop het, ik wil de 30,2 pk van Jordy wel evenaren en wellicht overtreffen. Er was als het goed is nog niet gebankt met deze wand. Dit kwam ook door de AIM 4 van Jordy die op z'n scooter zat. Daar kan je alles op zien :P

Tot Zandvoort!
 
He Mike,

Knallen als een gek heh! Zal wel goedkomen.
Die score moet makkelijk te overtreffen zijn, die 30,2 waren met veilige sproeiers 16/18 op het eind zat ik 22/24. Plus dat je met inlaat en andere poulie etc een betere score kan behalen. Zie je wel op Zandvoort ;).

Gr,

Jordy
 
He Mike,

Knallen als een gek heh! Zal wel goedkomen.
Die score moet makkelijk te overtreffen zijn, die 30,2 waren met veilige sproeiers 16/18 op het eind zat ik 22/24. Plus dat je met inlaat en andere poulie etc een betere score kan behalen. Zie je wel op Zandvoort ;).

Gr,

Jordy

Das mooi:P ik denk niet dat ik nog echt iets aan het blok ga doen hoor, als het goed loopt en genoeg power heeft vind ik het best. tis wel jammer dat de kwaliteit van de cilinder tegenvalt, althans het alu vind ik zacht. Er waren 2 boutjes dol voor de kop maar dat is al gemaakt dus. 8)
 
Ziet er echt heel dik uit :D
Zou je geen monozadel met foam monteren ? Dat ziet er een stuk toffer uit, en je bent toch niet echt bezig met gewichtsbesparing.
 
Ziet er echt heel dik uit :D
Zou je geen monozadel met foam monteren ? Dat ziet er een stuk toffer uit, en je bent toch niet echt bezig met gewichtsbesparing.

Daar was ik gister mee begonnen;), ik heb eerst de ruimtes opgevuld met purschuim dit heb ik nu gevormd en ik ga nu naar de stad (Rotterdam) om schuim en leer/stof te halen.

En met gewicht ben ik wel een beetje bezig de zip op die foto weegt 58 kilo nou dat is toch netjes vind ik zelf:) voor een volledige zip.
 
e man ziet er strak uit alleen raar van die dol gedraaide boutjes niet iets te strak aangedraaid ant ik heb daar totaal geen last van vast is vast verders strak ding .... zie je wel op zandvoort
 
e man ziet er strak uit alleen raar van die dol gedraaide boutjes niet iets te strak aangedraaid ant ik heb daar totaal geen last van vast is vast verders strak ding .... zie je wel op zandvoort

Bedankt, nee ik heb de boutjes niet te strak gedraaid. Vast is vast zeker weten maar ze draaide gelijk al door maar nu is het al gemaakt even de tap er door heen gehaald en kon ze gelijk goed vastzetten.

:)

blok heeft ook gelopen trouwens, en ik kan zeggen dat het lekker loopt;)
 
Bedankt, nee ik heb de boutjes niet te strak gedraaid. Vast is vast zeker weten maar ze draaide gelijk al door maar nu is het al gemaakt even de tap er door heen gehaald en kon ze gelijk goed vastzetten.

:)

blok heeft ook gelopen trouwens, en ik kan zeggen dat het lekker loopt;)

Gebruik dan ook een momentsleutel met zo'n cilinder:D
 
Dan heb je toch niks geleerd van je fout ;). Met een momentsleutel had je het probleem ws. niet gehad.

Verder erg toffe zip! Ben benieuwd hoe die het doet op zandvoort :).
 
ja het gaat om die imbusjes in de buitenkop:P, momentsleutel vind ik al wel de grootste geldverspilling:P vast is vast;)

onzin, nu maak je conclusies die mischien niet waar zijn (zacht alu)
kan ook gewoon lompheid zijn van jou, en dat zal je alleen weten als je een momentsleutel had gehad:P
 
Ed, volgensmij heb jij mij ooit belachelijk zitten maken omdat ik me cilinder met een momentsleutel wou vast zetten8P

Maar gelijk heb je wel:)
 
ja, want een standaart cilinder hoeft niet met noodzaak vast met een momentsleutel

met een cilinder van een paar honderd eur is er gewoon wat meer voorzichtigheid geboden.
 
No offense, maar die bouten van de buitenkop ga je toch niet vastzetten met een momentsleutel man 8P. Dat je je cilinder in binnenkop vast zet met een momentsleutel, dat kan ik snappen, maar die van je buitenkop, dat slaat nergens op.

Mike: Ik snap ook niet dat je ze kapot gedraaid hebt, bij mij eigen 2 fast kon ik ze echt super hard aandraaien zonder ze kapot te draaien.

Zadeltje nog goed aangekomen?
 
Mike heeft die gaten ook niet dol gedraaid :P mensen moeten egt beter lezen :P was al , Momentsleutel voor je buitenkop te montere :S beetje onzin
 
Last edited:
Back
Top