Leuke kappen, gaat zeker wel hard lopen blijf je project volgen!
Ziet er zeker goed uit !
Ik zou persoonlijk wel een deestone op je voorvelg doen kan je hem voor ook nog wat naar benede gooien :W
ben jij importeur van deestone ofzo dat je iedereen die rommelbanden wil aansmeren:*
ziet er netjes uit mike, kapjes zijn goed gelukt
Netjes hoor ! Die 30+ komt idd wel goed! Succes verder en tot in Zandvoort.
Groeten
He Mike,
Knallen als een gek heh! Zal wel goedkomen.
Die score moet makkelijk te overtreffen zijn, die 30,2 waren met veilige sproeiers 16/18 op het eind zat ik 22/24. Plus dat je met inlaat en andere poulie etc een betere score kan behalen. Zie je wel op Zandvoort .
Gr,
Jordy
Ziet er echt heel dik uit
Zou je geen monozadel met foam monteren ? Dat ziet er een stuk toffer uit, en je bent toch niet echt bezig met gewichtsbesparing.
e man ziet er strak uit alleen raar van die dol gedraaide boutjes niet iets te strak aangedraaid ant ik heb daar totaal geen last van vast is vast verders strak ding .... zie je wel op zandvoort
Bedankt, nee ik heb de boutjes niet te strak gedraaid. Vast is vast zeker weten maar ze draaide gelijk al door maar nu is het al gemaakt even de tap er door heen gehaald en kon ze gelijk goed vastzetten.
blok heeft ook gelopen trouwens, en ik kan zeggen dat het lekker loopt
Gebruik dan ook een momentsleutel met zo'n cilinder
ja het gaat om die imbusjes in de buitenkop, momentsleutel vind ik al wel de grootste geldverspilling vast is vast