DannyB.
Banned
Zoek n leven
dit gaat te feur.
:w
derek heeft geen leven
en gaat in alles te ver :W
Zoek n leven
dit gaat te feur.
:w
Ziet er zeker leuk uit allemaal, maar voor nu zijn het meer woorden en touwtjes Succes er iig mee en vind het toch wel iets om te volgen
Btw: verander even in de setup van je puch de 83cc in 75cc (74cc werkelijk) want dat staat nogal dom helaas.
het is btw ook een zundapp cilinder (kleinigheidje hou je toch.)
Om een lang verhaal kort te houden, nu hou je jezelf voor de gek of iemand heeft je duidelijk het verkeerde wijsgemaakt. De 74cc gilardoni cilinder is oorspronkelijk voor een puch condor/cobra. Door te kotteren etc is hij pas te maken op een maxi blokje. De boring is altijd nog 47mm en de slag van een maxi krukas altijd nog 42 voor een oud type en 43 voor een nieuw type krukas.
Dus zal je nooit hoger komen dan 74,56cc Denk niet van dan zeg ik wel dat ik hem opgeboord heb want dat kan niet ivm het te dunne of dat je helemaal geen hemd overhoud.
En Sito race krukas? hou het maar op Rito race krukas.
That's why ik niet echt vertrouwen heb in dit project.
Sorry voor de offtopic maar kan echt niet tegen zulke dingen helaas.
Mvg.
en trouwens het project gaat ook niet over de puch maar over de citta!!That's why ik niet echt vertrouwen heb in dit project.
ja.. waarom niet ? ....verder iedereen bedankt voor reacties! en er komt uiteraard frame versteveging
jammer dat er mensen zijn die denken dat frames zomaar krom kunnen trekken..
ze zullen hoogstens gammel of gaar zijn ...
Ik heb speciaal het citta frame uitgekozen omdat me dat een uitdaging leek.
In de toekomst ga ik me richten op een zelfbouw sprinter met alu frame.