Fast Ac Rocket

Inderdaad , daar zit wel wa power achter zo te zien, wil wel is sprinten tegen jou.
Voorkap ziet er ook veel belovend uit
Ben jij aanwezig in Heule of Harelbeke ?
 
THX voor reacties allemaal..
Koelingskapjes stonden er niet op omdat ik deze pas besteld had.
Deze zijn nu inmiddels binnen gekomen en geplaatst.
Het nieuwe filmpje word dit weekend gemaakt.
Dan eindelijk hopelijk beter afgesteld en met de Keihin 28 mm erop.
Lekker knallen dus.
 
Vandaag was het mooi weer dus maar wat foto's gemaakt.
Zoals op de foto's zal hij op meetings verschijnen om te sprinten.
Kappen komen er alleen op voor custom show.
Alleen velgen,fourche en kader komen nog in speciaal kleurtje.
Morgen heb ik waarschijnlijk nieuw filmpje met de keihin erop.



 
hij is echt super vet .
ben benieuwd wat hij doet met die keihin . heb ook een 28 carb maar moet nog spoeiers hebben om hem goed aftestellen. maar van de eerste testritje heb ik al gezien dat et te zot zal zijn.
ik ben ook aanwezig op harelbeke en zal zeker eens een sprintje tegen u doen
mina vert word al goed vertegenwoordigt op de belgische meetings :)
respect .
 
Ben ook benieuwd wat dat gaat geven die 28mm , ik had daar problemen mee, kregen hem niet naar behoren afgesteld.
Strak brommertje trouwens, maar zou mag je niet sprinten in de Ac klasse, je moet beschikken over volledige kappenset, gemoet da maar is lezen int reglement.
Kzeg het je maar e da je zo opt laatste moment voor geen verrassingen komt te staan.

ik zal ook aanwezig zijn met mijn Ac @ Heule en Harelbeke wordt leuk :p

Greets
 
Vet ac'tje dude 8) enkel dat spatbordje is er teveel aan :p en volgens mij ga je het moeilijk krijgen met een28mm.. een 21mm of max 24mm is nog tedoen! in ieder geval veel suc6 ermee en tot op heule en harelbeke ;)

Grtz Robby
 
@stutte : Thx man,maar de keihin staat al niet slecht afgesteld,was verrast ervan toen ik hem stak ging het direkt al pakken beter.Maar ja moet nog veel afstelwerk gebeuren.En dat sprintje gaan we zeker doen ;)
@bram-booster : Dat van het sprinten met volledige kappenset heb ik gisteren gelezen,is wel spijtig eigenlijk.Maar ja reglementen zijn er om nageleefd te worden e.
@black-spirit : Het eerste testritje met de keihin was al goed hoor,ging al een aardig stukje verder van de grond.

Als ik dat zo zie ga ik mijn werk hebben in Heulen & Harelbeke,
Vele sprintjes ..
:D:D
 
vet vet, wil dan ook wel effe sprinten tegen jou op Harelbeke en Heule, mijne heeft ook wel al power :W Nu nog afstellen en kan er ook tegenaan :)
Doe zo door ;)

Grtz,
 
Vandaag nog wat verder afgesteld,ben nog aan het wachtten op mn loodjes bij euroscooters.
Rij nu met 4.5 loodjes en sproeier 130,gaat al pakken beter maar kan nog veel beter.
Meer koppel & veel harder geluidje,topsnelheid heb ik nog niet kunnen meten.
Moet maandag nieuwe snelgas halen en dan zorg ik voor filmpje.

En wat dat sprinten allemaal betreft dat komt dik in orde e ;)
 
Back
Top