GO FAST! 2F4R NX Zip Sp '98

Dit is voor alle homies en bazen!

UPDATE
Tijdje niks van me laten horen 8) beste wensen dat als eerst. De reden dat het traag gaat is omdat ik op het moment druk bezig ben met me studie, ik doe af en toe kleine dingetjes maar thats all. Ik zal morgen of in het weekend even andere foto's maken want er zijn ook al wat kappen gespoten:D.

De velgen zijn gespoten en die zijn heel mooi geworden:D
2i29dds.jpg


Hier de NeSRox die stof staat te happen en als opslagplaats wordt gebruikt:( Hij wordt weer opgebouwd met een standaard dd blokje, dit pitje staat op het moment even uit.
15q3ndg.jpg


Me hesje:) Clean en Ready to GOOO!!!
2z6ci94.jpg


Hier de andere foto's die ik had beloofd:)
als eerst: M'n boschpomp
71ntys.jpg


de deels opgeschuurde voorkap
dcsw3n.jpg


Me uber flex gespoten kapjes8)
215rv7.jpg

Het lijkt of er krassen in zitten, maar dit is gewoon stof;)

Ik had dus een ophaning gelast voor me nx alleen was dit niet heel praktisch en veilig dus heb ik het veranderd. Nu zit hij weer net als vroegah zoals op jordy's zipje
26397kj.jpg


volgende update zien jullie wel weer verschijnen!
 
Last edited:
haha beunen jullie altijd gewoon in de huiskamer :D

Jij hebt ook een vet thema alleen die fuck red bull sticker zou ik er niet op doen:P
 
In een warme sfeer sleutelen is wel een stuk aangenamer!
Die sticker zou ik er ook niet op doen, beetje kinderachtig imo, beter gewoon GoFast sticker in plaats van anti-andere dingen
 
In een warme sfeer sleutelen is wel een stuk aangenamer!
Die sticker zou ik er ook niet op doen, beetje kinderachtig imo, beter gewoon GoFast sticker in plaats van anti-andere dingen

Ja het is nu kouder in de schuur dan buiten:P

Sticker zou ik er ook af laten, verder ziet het er strak uit :W

dankje

@ sticker: Vroeger zag je het wel vaker van die anti stickers bijvoorbeeld Kut pia, Kut mina enz. en tegenwoordig zie deze stickers nog dus, en ik wil wel een beetje die old-school look hebben dus:) dan past dit er wel bij, ik plak hem er gewoon op.

:W
 
UPDATE!

Een tijdje niks van me laten horen, dit komt door m'n ondernemingsplan wat ik moest maken. Deze is goedgekeurd en heb nu dus mijn MBO Toerisme diploma. Ik ben ook weer een jaartje ouder geworden en ben nu 20:(:P.

Aan de Zip is weer flink gewerkt de laatste tijd en is zo goed als af, ik had problemen met mijn remkabel achter die was te kort geworden door het verlengen. Dit is opgelost door een NRG remkabel te plaatsen die net lang genoeg is. Ik had ook wat lekkage problemen met het buisje bij het carter dit is nu ook door m'n oude te gebruiken en wat vloeibare pakking.
Ook zijn er flink wat stickers opgegaan en zijn er roosters geplaatst. Ik moet nu alleen nog wachten op 2 benzine tankjes(1 voor carb + 1 voor NX) en ik moet nog wat borgen en dan is hij af.

Alle dingen die nog gespoten moesten worden zijn ook gespoten; carterdeksel, frame, voorkap enz.

Al het spuitwerk is door m'n broertje(Marc.v.W) gedaan Props voor hem:D en het is allemaal met een spuitbus gedaan!

Genoeg geluld hier alvast 2 foto's :D:D

5nrzv8.jpg


21931gw.jpg


Ik heb ook een Buddy van Denna gekocht die verwacht ik ook deze week :D Type1

(Alles zit nog niet helemaal vast dus let niet op gaten en kieren)

Tot Zandvoort!!
 
Zipje ziet vet uit man ! En idd credits voor je broertje zijn spuitwerk. Weet niet hoe het irl uitziet maar nu ziet het er iig zeer netjes uit. Ben benieuwd naar je tijden en je 30 + score ;) die er wel aan gaat komen denk ik.

Groetjes en succes verder.
 
Super net zipje man ! ;) Mooi gespoten voor spuitbusje, maar heeft je broertje na het spuiten de kappen gepolijst?

Succes verder man en tot in Zandvoort :+
 
Yo Bro hij ziet er gewoon nog beter uit in het echt dan op de foto's ..Dammss wat een mooi zippie is het toch geworden ... Ik was in het begin een beetje sceptisch met een 98 model .. Pff had me mondje moete houden wist ni dat ie der zo uit zou gaan zien ...
 
superstrak man :W

dit soort zipjes blijven gewoon de vetste :)
suc6 met de tijden ;)

bedankt man:)

Zipje ziet vet uit man ! En idd credits voor je broertje zijn spuitwerk. Weet niet hoe het irl uitziet maar nu ziet het er iig zeer netjes uit. Ben benieuwd naar je tijden en je 30 + score ;) die er wel aan gaat komen denk ik.

Groetjes en succes verder.

Irl ziet het er net zo uit, en die score ik hoop het:P

Super net zipje man ! ;) Mooi gespoten voor spuitbusje, maar heeft je broertje na het spuiten de kappen gepolijst?

Succes verder man en tot in Zandvoort :+

Thanks, me broertje heeft ze gespoten en ik heb ze daarna gepolijst ja, 2000 erover heen met water en een poetsmiddel. Tot Zandvoort 8)

Echt een vette zippa -:-

Type 1 buddy zal um goed staan!

ja ik hoop hem vandaag binnen te krijgen:)

Yo Bro hij ziet er gewoon nog beter uit in het echt dan op de foto's ..Dammss wat een mooi zippie is het toch geworden ... Ik was in het begin een beetje sceptisch met een 98 model .. Pff had me mondje moete houden wist ni dat ie der zo uit zou gaan zien ...

8) ja hij is mooi ja:P

egt heel nice geworden de zip :D:D ben benieuwd naar de tijden ;);)

me 2;)

Scooter ook nog gewogen gister, hoe de scooter er nu bij staat weegt de scoot: 58 kilo dus ik denk rond de 60 / 61 kilo rijklaar. Dat vind ik goed genoeg:P er kan nog heel veel af dusja:) dat is weer iets voor 2010
 
Ziet er zeker goed uit !
Ik zou persoonlijk wel een deestone op je voorvelg doen kan je hem voor ook nog wat naar benede gooien :W
 
Back
Top