2F4R Peugeot Knaller Dé Grénde

Controleer even of je tank geen vacuem trekt, (boor een gaatje in de dop oid) want daardoor kan het gebeuren dat er geen benzine meer stroomt.

je komt er wel uit denk ik :) suc6!

denk doordat die te dicht op je krukas zit... en denk dat als die op een bepaalde rpm gaat dat die op een of andere manier raar reageerd op de membraam kleppen.
maja dats mij mening. daar zou ik naar kijken en het is totaal niet slecht bedoelt
juist goed. ben benieuwt naar de scores drm

Malossi ontsteking op 2.25 met andere slag?!

De slag is 44,2. Moet de ontsteking dan anders? Nee toch.?

Iedereen erg bedankt voor de suggesties ga er zkr naar handelen. En (patrick) Zwordmaster andere carb is niet getest alleen die van nick heeft erop gezeten en ga morgen mijn eigen carb monteren.

Komt goed mensen Hoop ik en als niet zo is zeur ik gewoon verder.O-)

De slag is 44,2. Moet de ontsteking dan anders? Nee toch.?

Iedereen erg bedankt voor de suggesties ga er zkr naar handelen. En (patrick) Zwordmaster andere carb is niet getest alleen die van nick heeft erop gezeten en ga morgen mijn eigen carb monteren.

Komt goed mensen Hoop ik en als niet zo is zeur ik gewoon verder.O-)

Ja dus. 44mm slag is 2,5 dus probeer hem daar eens op. Maar denk niet dat het probleem daarin zit. Zelfs met een compleet verdraaide hpi rotor door een losse moer startte en liep mijne goed stationair. Verder heeft hoofdsproeier weinig met stationair uitvallen te maken.

En boaaap is geen benzine dus waarom de hoofdsproeier verkleinen?

Fix het ala danny phantom stijl :P

Start dat ding en ga met je blok heen en weer schudden oid, of houd je frame omhoog zodat je carb anders komt te staan.

Mischien dat die de benzine niet goed doortrekt uit de carb oid

Heb je het blok onder je alu frame zitten? Want anders kan het ook nog een massa probleem zijn van je ontsteking. Succes !

x| nieuwe massa kabels aangelegd naar het blok. maar helpt geen k*t. Het gaat nu als volgt: '' heb nu sproeier 110 erin omdat het lijkt of die verzuipt na een paar sec. draaien en dacht ga nu extreem laag kijken naar het verschil.'' Punt is nu dat die na 1x kicken loopt en dan uitvalt na 3-4 sec. Draai ik gelijk de bougie eruit is die zeiknat. kick ik zonder bougie komt er niks uit me cil zetten. Droog ik de bougie, draai hem er weer in. 1x kicken en loopt. valt dan weer uit en als je dan kickt heb ik ook gelijk geen terugslag meer. Draai hem er weer uit zelfde verhaal. Kan het niet zo zijn dat me bougie gewoon naar de KK is. OF dat me kleppen open blijven staan ofzo dat die continue benzine krijgt.?:?

x| nieuwe massa kabels aangelegd naar het blok. maar helpt geen k*t. Het gaat nu als volgt: '' heb nu sproeier 110 erin omdat het lijkt of die verzuipt na een paar sec. draaien en dacht ga nu extreem laag kijken naar het verschil.'' Punt is nu dat die na 1x kicken loopt en dan uitvalt na 3-4 sec. Draai ik gelijk de bougie eruit is die zeiknat. kick ik zonder bougie komt er niks uit me cil zetten. Droog ik de bougie, draai hem er weer in. 1x kicken en loopt. valt dan weer uit en als je dan kickt heb ik ook gelijk geen terugslag meer. Draai hem er weer uit zelfde verhaal. Kan het niet zo zijn dat me bougie gewoon naar de KK is. OF dat me kleppen open blijven staan ofzo dat die continue benzine krijgt.?:?
lees meer naar boven me mening over je membraam die sandor uitsloot ik denk dat het tog zo is.

weet je 100% zeker dat het blok nergens valse lucht trekt? heb je het afgeperst? zo kun je misschien achter een kleine lekkage komen die je hebt gemist ofzo?

Back