Controleer even of je tank geen vacuem trekt, (boor een gaatje in de dop oid) want daardoor kan het gebeuren dat er geen benzine meer stroomt.
je komt er wel uit denk ik suc6!
ik zou goed naar die minarelli membraam kijken ... srry maar ik heb niet egt veel vertrouwen in dat die zo werk ( correct me if im wrong)
Malossi ontsteking op 2.25 met andere slag?!
De slag is 44,2. Moet de ontsteking dan anders? Nee toch.?
Iedereen erg bedankt voor de suggesties ga er zkr naar handelen. En (patrick) Zwordmaster andere carb is niet getest alleen die van nick heeft erop gezeten en ga morgen mijn eigen carb monteren.
Komt goed mensen Hoop ik en als niet zo is zeur ik gewoon verder.O-)
kan kloppen want een vriend van me had dat ook ...Heb je het blok onder je alu frame zitten? Want anders kan het ook nog een massa probleem zijn van je ontsteking. Succes !
lees meer naar boven me mening over je membraam die sandor uitsloot ik denk dat het tog zo is.x| nieuwe massa kabels aangelegd naar het blok. maar helpt geen k*t. Het gaat nu als volgt: '' heb nu sproeier 110 erin omdat het lijkt of die verzuipt na een paar sec. draaien en dacht ga nu extreem laag kijken naar het verschil.'' Punt is nu dat die na 1x kicken loopt en dan uitvalt na 3-4 sec. Draai ik gelijk de bougie eruit is die zeiknat. kick ik zonder bougie komt er niks uit me cil zetten. Droog ik de bougie, draai hem er weer in. 1x kicken en loopt. valt dan weer uit en als je dan kickt heb ik ook gelijk geen terugslag meer. Draai hem er weer uit zelfde verhaal. Kan het niet zo zijn dat me bougie gewoon naar de KK is. OF dat me kleppen open blijven staan ofzo dat die continue benzine krijgt.?:?