Kevin's 2F4R Sprintframe

Damwoude 2008

Damwoude

Hallo, damwoude was een super geslaagde dag voor mij! En had nooit verwacht dat ik op de 1e plek zal beindigen!
Heb onder 7,0 grens behaald! :D

Semi-finale 6,9 gereden met topsnelheid van 125 km/p en reactietijd 0,097
Finale tegen emiel(2Fast Centro) met de tijd 6,8 en rest weet ik niet.

Ik heb helaas niet veel foto's kunnen maken omdat batterij leeg was.

foto1uw0.jpg


Afbeelding_100.jpg

Prijs uitrijking (Dank je emiel)

foto007td5.jpg

Hoe de scooter nu voor staat (woonkamer, me pa was blij :))

Tot genemuiden, zal ik niet rijden maar andere bestuurder.
En allemaal bedankt voor een SUPER dag!
 
Update 6 November

Update 6 November

Hallo, lange tijd niet laten horen op scooterforum maar heb absoluut niet stil gelegen.
We zijn hier aardig druk met verbouwen van garage, achtertuin, woonkamer alles eigenlijk en daarbij beetje minder geworden met scooters.

Genemuiden heb nog 3de plek gekregen in extreem klasse, totaal geen fotos van.

Maar ben momenteel nu in volle gang met de sprintframe.

2Fast inlaatje
update1im6.jpg


125cc kart radiateur
update2ye9.jpg

Sorry voor slechte kwaliteit foto's, me pa heeft camera mee genomen naar kosovo

Ik heb ook nieuwe doelen voor volgend jaar
-Onder 6,5 sec rijden
-Gezellige SBO 2009 mee rijden
-26 pk+

Optisch?
-Ben opzoek naar alu-lasser of mijn huidige frame verlichten.
-Onder 40kg komen kant-klaar-frame.
 
oh dus jij bent de boosdoener en ik wou bijna John de schuld geven. Dat word betalen Dennis! :+


Mooie tijden gereden! Met een lichtere rijder zal dit ongetwijfeld nog beter worden.
Ben benieuwd *D
 
oh dus jij bent de boosdoener en ik wou bijna John de schuld geven. Dat word betalen Dennis! :+


Mooie tijden gereden! Met een lichtere rijder zal dit ongetwijfeld nog beter worden.
Ben benieuwd *D

HeheO-)
kevin weegt zelf 65 kg.
ik denk dat je dat zware subframe er tussen uit moet halen.
dat scheelt je al heel wat, dan nog een beetje vermogen zoeken.
dan komt het vast wel goed.
 
idd subframe ertussen uit, snap eigenlijk ook niet waarom het er ooit heeft gezeten:?

en het zitje gewoon rect maken. dan kan je ook nog iets verder naar achteren gaan zitten als het nodig is.

blokje is iig dik in orde:D
 
Blokje draaide op damwoude erg goed! Op genemuiden heb ik je niet meer zien rijden. Nog een paar kilo er af halen, en dan nog wat tijd in het motorblok steken ;) Succes!

Gr,
Tom
 
Succes met het inlaatsetje :)

Zal zekers gaan lukken ;) bedankt voor inlaatje

je overloop blikje is geplet :P

verder zeer nice, mooi blauw... staat m goed :)

Dank je :) kan nooit overloop blikje heel laten, gaat altijd kapot als ik monteer.

oh dus jij bent de boosdoener en ik wou bijna John de schuld geven. Dat word betalen Dennis! :+

Mooie tijden gereden! Met een lichtere rijder zal dit ongetwijfeld nog beter worden.
Ben benieuwd *D

Yep, Dennis is de boosdoener :P het is dezelfde design klopt ja.
Er is planning dat een nieuw frame komt maar dan met ronde buizen("orginele design ala A-Bizar) omdat gewoon stevig is en over na is gedacht ;) bespaar aardig wat gewicht ermee.
De subframe gaat zowieso eruit, had dit eigenlijk genomen ivm met trillingen in het frame/blok(2,5/3kg~).

HeheO-)
kevin weegt zelf 65 kg.
ik denk dat je dat zware subframe er tussen uit moet halen.
dat scheelt je al heel wat, dan nog een beetje vermogen zoeken.
dan komt het vast wel goed.

Dank je :W Ik mis nog aardig wat vermogen bij het begin en aan 't eind.

idd subframe ertussen uit, snap eigenlijk ook niet waarom het er ooit heeft gezeten:?

en het zitje gewoon rect maken. dan kan je ook nog iets verder naar achteren gaan zitten als het nodig is.

blokje is iig dik in orde:D

Dank je, volgende frame gaat wel iets meer naar achteren en word ook iets korter.

Blokje draaide op damwoude erg goed! Op genemuiden heb ik je niet meer zien rijden. Nog een paar kilo er af halen, en dan nog wat tijd in het motorblok steken ;) Succes!

Gr,
Tom

Op damwoude liep hij redelijk mooi ja :) maar kan altijd beter ;) genemuiden nog 3de plek kunnen behalen :P misschien wezen slapen haha? :P
 
Back
Top