Kevin's 2F4R Sprintframe

Welke van de half poulies was beter dan?
Dat zie ik niet terug in je verhaal en ik kon dat bij mij niet testen.
Ook getest malossi afgedraaid vs stage 6?

En heb je alleen die pijp getest? Ben namelijk benieuwd wat mijn Roost op jou blok doet ivm die pijp. Bij ons zat er wel verschil in.

Verder ergug nette grafiek! Die van mij is bijna het zelfde :P, alleen mijn top vermogen is op de 67 km/h en een koppel van 14,3NM. Hoeveel koppel zit erbij jou in?

Ik heb momenteel de grafieken niet van Malossi(Normaal) vs Stage6, maar zat duidelijk verschil in. Helaas heb ik de malossi nog niet afgedraaid en kan nog niet testen of hier nog verschil in zit. Maar stage6 half-poelie gaf wat meer vermogen.

Ik heb alleen de JS DPR getest, ja. Roost ooit misschien een keer maar deze uitlaat zal goed presteren zoals die hoort.

Hoeveel koppel, daar heb ik al een mail over gedaan(voor de grafiek).

Grafiek is goed te zien hoor. En ziet er veel belovend uit.:~

Dank je

Hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar... :p
Omdat beiden halfpoulies een andere hoek hebben.

Dat ga ik binnenkort wel eens testen :)
 
Update 25 April

Update 25 April

Hallo, gisteren ben ik lekker wezen knutselen :) het ziet redelijk gebeund uit met al die tyrips maar dat gaat veranderen als de frame volledig is getest op aanstaande zondag & jubbega. Moet alleen nog massa kabeltje bevestigen van kill-switch en ben ik klaar :) Op de fotos zie je accu bakje nog niet maar het is af :P

update4bd3.jpg


update3kw5.jpg


update1bo9.jpg


update2zx1.jpg
 
ik vind hem zeer netjes geworden!
wat weegt die totaal zoals die er nu bij staat?

Dat durf ik niet vertellen over de gewicht, moet nog steeds meten. Dit is nog zonder water+accu erop.
Binnenkort ga ik hem keer wegen het totaal plaatje. Ik schat rond 45-+ kilo, maar kan nog altijd lichter worden gemaakt. :)
 
ziet er goed uit, alleen je blok staat te ver naar achter IMO, beter had je het subfram weg gelaten en aan de bevestiging waar nu het subframe zit je blok gehangen. ook zou ik nog even voor een ander stuur + pen gaan.
 
Ik schat dat hij 45+ is.

Aangezien het loodzware subframe en alle beugeltjes en bakjes.

Verder ziet het er goed uit. Ik ga ook nog testen van het weekend. Ik had hem er graag even naast gezet.... Jij gaat zeker alleen @ you know where testen?
 
ziet er goed uit, alleen je blok staat te ver naar achter IMO, beter had je het subfram weg gelaten en aan de bevestiging waar nu het subframe zit je blok gehangen. ook zou ik nog even voor een ander stuur + pen gaan.

Mmmmh, tja. Vind eigenlijk wel meevallen. Heb nog niet met andere frame vergeleken dus kan ik ook niet oordelen. Subframe is wel zwaarder maar ik vind dat ook stabieler is :). Ik kan helaas geen vooruit staande clamp gebruiken omdat ik niet meer op kan leunen/drukken. Andere stuurtje weet ik nog niet, moet eerst testen :)

Ik schat dat hij 45+ is.

Aangezien het loodzware sub frame en alle beugeltjes en bakjes.

Verder ziet het er goed uit. Ik ga ook nog testen van het weekend. Ik had hem er graag even naast gezet.... Jij gaat zeker alleen @ you know where testen?

Tja, ik ben gelukkig als onder 45 kilo zit. Heb liever iets zwaarder en dat stabieler is dan gepruts overal :P
Helaas van weekend, me vader had al afgesproken met Karsemeijers :) dus kan niet zoveel personen komen op terrein.
Je mag wel naast zetten bij Jubbega :). En daarna testen verder met dennis en jij :)
 
Update 1 Mei - Jubbega 2008

Update 1 Mei - Jubbega 2008

Jubbega is alles gelukkig goed verlopen, bijna gevallen. Het was zeer toffe dag en best wel vermoeiend.
Blok deed super vandaag maar had last van wheelspin vandaag.

Welke plek dat ik ben geëindigd dat is nog een raadsel,

1e heat had ik meteen goed te pakken met 7,3 sec! en vond beetje tegenvaller omdat ik 0,4 had aan reactietijd.
Meteen op 3rde plaats! :)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=_Q5m-TL2hYM"]YouTube - Jubbega 2008[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Sw4Ii-delSo"]YouTube - Kevin @ Jubbega 2008[/ame]

2e heat = drama, alleen wheelspin. Kwam op de andere baan maar ik heb geluk vandaag :) Het regende en wij moesten doorheen rijden en reed ?.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=txTrEp3X2hM"]YouTube - jubbega 2008 (2)[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=_WyHFjk1_2I"]YouTube - John VS Kevin @ Jubbega[/ame]

3e heat = dip bij de begin, blok was veels te warm (53C toen ik wegreed) en reed 8.0


En nog wat shots
http://www.scooterbase.net/events/23/Brommersprint+Jubbega+2008/

image.php


image.php


image.php


image.php
 
Last edited:
Update 11 Mei

Update 11 Mei

Kleine update van mijn kant, mijn frame is gestraald en daarna gespoten bij de Defensie en de kleur is hoogglans KMar blauw en ik vind dat het mooi is geworden.
Velgen doe ik zelf binnenkort en deze zullen zwart worden en binnenkort mijn hok weer eens testen met nieuwe bandjes voor Damwoude.

Verder moet ik nog nieuwe teller en paddock halen.

update1tw8.jpg



update2hg8.jpg



update3ni2.jpg



update4er9.jpg
 
Back
Top