DennisG's 2f4r zip

Ey pik :P stiekem me HR5 pakken en carterkap :D
Haha, grapje ;) Ziet goed uit dennis. moooiiiboii
Ik zie je vrijdag wel om mijn spullen deels op te halen, dus ;)
dan kan ik banken :W

ghost rider style @ laatste foto. Ik zou zeggen: De straat op met dat ding:7

Ben beniewd wat voor een vermogen er in zit.

Ey pik :P stiekem me HR5 pakken en carterkap :D
Haha, grapje ;) Ziet goed uit dennis. moooiiiboii
Ik zie je vrijdag wel om mijn spullen deels op te halen, dus ;)
dan kan ik banken :W

Haha, jep jou pijp er maar even op. zie je morgen

Netjes D.

@ Kevin. Kom anders mijn framed halen. Hoeft D hem niet helemaal uitelkaar te halen.

Thanx Sjon

ghost rider style @ laatste foto. Ik zou zeggen: De straat op met dat ding:7

Ben beniewd wat voor een vermogen er in zit.

Thnx bart, nou nog zwarte jas, broek :z , maar de straat zal deze scooter niet halen, daar ben ik min of meer vanaf:p

mooi

grtz

thnx

doe je er wel een filter op ivm naar binnen vliegende steentjes ;)

Dennis, hoop dat je een tijd van rond de 6,7 rijd, dan staat die er alweer.
ander kopje misschien en die HEBO eraf!

hahaha

gr heiko en succes!

doe je er wel een filter op ivm naar binnen vliegende steentjes ;)

Dennis, hoop dat je een tijd van rond de 6,7 rijd, dan staat die er alweer.
ander kopje misschien en die HEBO eraf!

hahaha

gr heiko en succes!

haha:winner: ja ik moet nog even een nieuw filter halen, ben de e13 kwijt.
Ja ik hoop ook op een tijd van zo rond de 7, zal niet vanzelf gaan, maar ergens hoop ik dat dat toch moet lukken, die HR5 is ook voor tijdelijk indd, en dat kopje spreken we elkaar nog over:)

@ Rest thnx

tering deze is vetttt :W
kzou er alleen ander pijpje op gooien maar dat ben je ongetwijfeld al van plan :P

keep it up

Update 20-04-2008

Thanx allemaal:)

Gisteren ook weer lekker aan het klussen geweest.

Stage6 tellertje gekocht. aangezien ik wel de temp in de gaten wil houden.

De koeling werkt ook perfect, ook inclusief mijn zelfbouw reservoir.:P

Ook heb ik eens goed me best gedaan op het starten met het ding, dat was nog wel tamelijk lastig. maar nu weet ik hoe ik moet zitten, dus ook dat gaat goedkomen.

Ook even getest of het bandje wel plakt:P en dat doet die zeker, het rubber vloog me om de oren:P

Toerental wat die al gedraait heeft, mag wel iets minder:+

En nog 2 foto's

Rij je zonder vertandingsolie ofzo aangezien er geen plug in zit. Veder erg nette zip.

Scherpe opmerking ;)

Netjes Dennis! Ben benieuwd wat dit @ jubbega gaat doen. Heb je toch min of meer weer je zipje terug. Ik vind het radje Kool daar zo ;)

Rij je zonder vertandingsolie ofzo aangezien er geen plug in zit. Veder erg nette zip.

klopt zit nog geen olie in, ik heb verder ook nog niet gereden alleen 50 meter op de oprit

Scherpe opmerking ;)

Netjes Dennis! Ben benieuwd wat dit @ jubbega gaat doen. Heb je toch min of meer weer je zipje terug. Ik vind het radje Kool daar zo ;)

ja radje werkt ook super zo, ben ook benieuwt wat het op jubbega gaat doen.

Heb erg veel respect voor je man ! Vond het namelijk echt kut voor je ! Om toch maar weer aan de gang te gaan ! EN met wat voor een setup dan nog wel :)

Veel succes met de verdere meetings enz ;) en wie weet rijden we nog wel eens tegen mekaar !

Greetz FeleMele :7

Update 27-04-2008

Vandaag samen met de machine van john wat foto's gemaakt, en even een klein ritje gemaakt.
Voordat ik ging rijden had ik de stationair sproeier veranderd van 38 naar 40 wat niet zo goed uitpakte, aangezien hij erg ging stotteren.
dus dat moet nog even weer terug gezet worden, voor de rest rijd het gewoon al errrg goed! en ben ik niet ontevreden.
Na jubbega heb ik plannen om op de bank te gaan, en dan zullen we eens zien wat eruit gaan komen.
Ook komt er nog een andere pijp.

feuteu's

filmpje komt nog

Back