2F4R/Cruzzz

klinkt al aardig vet hoor! Alleen schop dat lelijke frame weg en klan dat blok onder iets deftigs -:-

Mijn sonic ofzo ... :rolleyes:

ja komt wel goed allemaal het belangrijkste is nu pk's pakken...de rest intresseert me niet zo echt. kheb nu effe goed geiinvesteerd in dat blokje, tijd om te chille +pippi+
 
Dus je hebt gebankt.. kan er niet een iets langer verhaaltje aan vast zitte? begrijp dat je hier niet tevrede mee bent maar kan je best beetje onderbouwen.. niks om je voor te schamen mocht je hier de rede neer zette

Nick
dagje testen @ jelle america eindigt in mineur!
IMAG0272.jpg

hmz ja, de reden die wel al meer bekend is bij het afstellen van 2fast enzo he bezig met banken begonnen aan +- 16 pk, zwaarder gegaan in loodjes + ontsteking van 2mm naar 2.35mm gezet en iets groter in sproeier kom je op zo'n 19pk uit nog iets zwaarder in loodjes gaan kom je op zo'n 20.2pk uit begint de bitch te roken uit de TPdeksel en scooter valt uit! doe carterdeksel open en riem lag ondersteboven op vario en overange (nooit eerder gezien)
IMAG0274.jpg

riem zag er niet al te best meer uit dus stande pede nieuwe aangeschaft.
alles weer in mekaar maar het jong wou niet meer aan. bijna geen compress meer op de zooi dus we wisten genoeg, ingepakt en het blokje wezen uiteen halen en zoals gevreesd nicasil losgekomen, HOPLA!
waar kan ik dit het beste laten maken? want van mij hoeft et niet los te komen ;)

dus voorlopig 20,2 pk wel SAE :p komt wel goed
 
Last edited:
Back
Top