John New guy in town... 9 May 2008 #61 DennisG said: dankjullie wel heb jij je kapje er al op john? Click to expand... Heb nog geen boutjes :X + dat ik eerst mijn cilinder nog monteren moet. Die laatste foto is trouwens wel uber geil dennis
DennisG said: dankjullie wel heb jij je kapje er al op john? Click to expand... Heb nog geen boutjes :X + dat ik eerst mijn cilinder nog monteren moet. Die laatste foto is trouwens wel uber geil dennis
DennisG 2f4r 9 May 2008 #62 ja dies wel aardig gelukt, ik zat er ongeveer een meter vanaf. goede camera is wel fijn
xiphos 6,791 @ 150m 11 May 2008 #63 Ziet er vet uit dennis Wanneer komt andere uitlaat erop lieve schat? En wat zijn je verdere plannen?
DennisG 2f4r 11 May 2008 #64 thnx, ja ik ben rustig aan het kijken naar een pijpje verdere plannen zijn om hem aan de grond te houden
thnx, ja ik ben rustig aan het kijken naar een pijpje verdere plannen zijn om hem aan de grond te houden
John New guy in town... 11 May 2008 #65 DennisG said: thnx, ja ik ben rustig aan het kijken naar een pijpje verdere plannen zijn om hem aan de grond te houden Click to expand... Al ontwikkelingen op dat gebied?
DennisG said: thnx, ja ik ben rustig aan het kijken naar een pijpje verdere plannen zijn om hem aan de grond te houden Click to expand... Al ontwikkelingen op dat gebied?
HT-2009 Banned 12 May 2008 #66 dennis, niet kijken gewoon een js80 pijp aanschaffen en anders kan ik een superpijp voor je regelen, ksot wel meer dan een js. gr heiko
dennis, niet kijken gewoon een js80 pijp aanschaffen en anders kan ik een superpijp voor je regelen, ksot wel meer dan een js. gr heiko
patje_apeldoorn ::TSA:: 12 May 2008 #67 Idd dennis gewoon kopen die hap:W En verlegnen. Verder ziet er netjes uit. Dat we op damwoude hard knallen haha.
Idd dennis gewoon kopen die hap:W En verlegnen. Verder ziet er netjes uit. Dat we op damwoude hard knallen haha.