2F4R Mooiiboii freempie

type 1 vork van een zippie is smaller en heeft dunnere pootjes en is trommel je heb ook van de type 3 zip en die heb je in schij en trommel lijken het zelfde maar het verschil met de de type 1 is dat deze pootjes dikker zijn en en iets verder uit elkaar staan dus conclussie als je een type 3 trommel vork heb kan je gewoon een type 1 velg er in doen word aleen veel passen en meten maar het is te doen

groetjes arthur

(op jeroen zij account want ik heb geen zin om me zelf in te loggen want jeroen komt over een paar minuuten thuis en wil dan tog op zijn eigen naam en word boos als mijn naam er weer eens staat:P)
 
type 1 vork van een zippie is smaller en heeft dunnere pootjes en is trommel je heb ook van de type 3 zip en die heb je in schij en trommel lijken het zelfde maar het verschil met de de type 1 is dat deze pootjes dikker zijn en en iets verder uit elkaar staan dus conclussie als je een type 3 trommel vork heb kan je gewoon een type 1 velg er in doen word aleen veel passen en meten maar het is te doen

groetjes arthur


als je een type 1 velg in een type 3 vork wil krijgen vind ik het knap als het lukt, de poot zit een spie op, die in de trommeldeksel valt, als je je velg tegen de linker voorpoot aandrukt en voor de andere kant een bus draait, dan zit hij een heel stuk uit het midden
of je moet een nieuwe spie maken die in je trommeldeksel valt..
ik heb momenteel hetzelfde probleem..;)
grtzz
 
Back
Top