2F4R Peugeot Knaller Dé Grénde

Hoe wil je dat horen als hij nieteens boven de 6k (ongeveer) komt in dat filmpje :?.

Fijn dat jullie hem hebben kunnen starten :).
 
Wieger, hou eens op met al die negatieve comment. Bij onderhand ieder project waar jij antwoord heb je meteen een negatieve of een "zeurende" mening klaar staan...

Ontoppic:

Erg vet dat het loopt! Ben super benieuwt hoe het op zandvoort gaat lopen! :D
 
vind jij hem wel fel op het gas dan?

mooi dat hij loopt, kan het dat dat mijn oude keihin is:P?

ben benieuwt naar de eerste scores!
 
Hoe wil je dat horen als hij nieteens boven de 6k (ongeveer) komt in dat filmpje :?.

Fijn dat jullie hem hebben kunnen starten :).

haphaphap, zie reactie van Jordi.

Nelis, je post toch een project om ook commentaar te krijgen. als iets mooi is zeg ik het en als iets minder is ook. Ik vind het meer toevoegen dan de meesten die 'wow gaaf man' posten. Als je niet tegen kritiek kunt moet je niks posten.

Maargoed 'ontopic' : Gaaf ding man
 
Kritiek negatief of positief is altijd welkom. De negatieve heb je nog meer aan want dan heb je nog ergens om over na te denken. De felheid klopt ook wel klinkt niet vel ook dit komt omdat ik niet wil gassen zonder achtervelg en koeling. Druk opzoek naar andere ontsteking.
 
Nee dan liggen we op een lijn ;), vind het sowieso gaaf dat je een peugeotblok zo ombouwd en nu lopend hebt! En je pakt het met een alu-frame goed aan. Laat dat even duidelijk zijn he :)
 
vind jij hem wel fel op het gas dan?

mooi dat hij loopt, kan het dat dat mijn oude keihin is:P?

ben benieuwt naar de eerste scores!

Is jouw oude keihin, heeft ie namelijk van mij overgenomen:*
Mooi dat ie loopt Dennis!

Spreek me even aan op msn;).
 
:( Dachten we dat alle problemen verholpen waren, hadden we hem op de testbank en klaar om te gaan. Trilde het blok ZO erg dat was niet normaal. Nu blijkt dat er hoogst waarschijnlijk een ONbalans in de krukas zit. Blok is nu weer compleet uitelkaar en wordt er hard aan gewerkt om hem voor zandvoort klaar te hebben.

PS heeft er iemand ervaring met het balanceren van een krukas en dan ook nog eens bij staande cil.
 
Krukas komt toch uit een lopend blok? En toen hadden ze er geen last van.

Sja als de krukas er verkeerd is uitgehaald (lees:als je die er bijvoorbeeld uit slaat) dan kan er onbalans ontstaan.


Echt een vet project, ben benieuwd naar de score uit dit blok.

succes ermee
 
Krukas komt toch uit een lopend blok? En toen hadden ze er geen last van.

Dat dacht ik ook ja en dat is ook wel zo. Heb nog wat nagevraagd over de as enzo. En hij was gebalanceerd en al maar daar klopt nu gwn niks van. Misschien dat de trillingen niet opvallen als die gewoon onder een scooter frame zit, maar onder dit alu frame trilt me de hele bende kapot. Denk dat het naar vhm brengen wordt inderdaad en als ik op hun website rond kijk zie ik dat het balanceren van een 50 - 80 cc as 35 euro kost:henko: kan dit enigzins kloppen want vind hetnogal goedkoop.
 
Kan me niet voorstellen dat het je as is, aangezien die dan allang kapot was gelopen als ie zo erg trilt dat je frame er zelfs van uit elkaar dondert. Heb je niet gewoon wat niet goed zitten in de overbrenging( slag in je poulies ed)
 
Last edited:
Back
Top