2F4R Peugeot Knaller Dé Grénde

Ik reed met me verlengde zip frame ook nog met een zadel en schuin en nog kreeg ik last ervan dat ik iedere keer moest poepen bij veel toeren :+. Dat hoort gewoon bij een star frame, alle trillingen gaan je frame in. Ik moest na elke sprintmeeting alle bouten aandraaien, vooral die van mijn stuur.
 
De krukas wordt gewoon nagekeken en waar nodig aangepast, En ga de volgende keer ook maar eens gewoon met me bankframe banken ipv met het alu frame8P. Ja weet dat het niet slim is om te banken met een alu frame alleen die jongen die dit frame gemaakt heeft deed dit ook met zijn alu frame en dit had nog nooit problemen gegeven. Maar nu ik zag hoe die aan het warmdraaien was op de bank ben ik voor de volgende keer tog te angstig om het weer te doen dus bankframe erop en GAAN.
 
Hey allemaal effe snel een update(je). Vanmiddag effe na het balanceren van de krukas het ding op de bank gezet en kwam gelijk binnen met 23,05pk. Na deze ene run hebben we gelijk al VEEL dingen om af te stellen gezien. Verder niks gedaan dan die ene run ivm tijdgebrek, morgen gaan we verder. Dan grafieken en filmpjes*D*D


<<<<<<--Stay Tuned-->>>>>>​
 
en toen waren alle zeurders stil super netjes om met 23 al binnen te komen
ben benieuwd wat je er uit kan persen
suc6 en update?:$
 
Vandaag voor het eerst wezen knallen op het ding. Dit was voor mij de 1e keer op een sprintframe. En mijn eerste reactie was; ''Damn wat gaat dit hard ik wordt er bang van''. Rijden vind ik nog wel eng door het zwabberen van me stuur dit komt door mijn 0 ervaring met frame rijden. Na paar keer ging het al wat beter. Morgen ook eerst andere olie in me dempertje doen. Voor zandvoort nog paar keer proberen te rijden. Als dat niet lukt wordt het op zandvoort niet vol weg knallen denk ik.

Morgen foto's
 
Helemaal klaar voor zandvoort.

Foto-RCTVEPMR-D.jpg

Foto-LYOJQAO3-D.jpg

Foto-KFOKAEZB-D.jpg

Foto-8EIJPGKC-D.jpg

Foto-DLWDJFBL-D.jpg

Zie jullie daar-:-​
 
Back
Top