2F4R Peugeot Knaller Dé Grénde

Iedereen bedankt voor alle reacties zou op een aantal dingen antwoord geven<].

De uitlaat is gemaakt door DPR zelf. En hij is op de specs. van een js 80. Uitlaten testen zal een dure grap worden ja, Hij staat nu wel heel dicht langs me velg maar hij zit dan ook nog niet vast en hangt alleen half op de flens:D. De warmte voor me billen zal wel meevallen aangezien ik niet van plan ben er langer dan 6 sec. op te zitten:X*D. <-grapje,,

Zoals ik al zei komen er volgende week veel onderdelen binnen en zal er Zaterdag VEEL gebeuren met name blok afbouwen,steuntje maken,koeling,ophanging, En alles waar we nog aan toe komen. Ik houd jullie zowiezo nog op de hoogteO-).

Nog een vraagje heeft iemand ervaring met accu packs en waar aan te schaffen en dergelijke? Antwoord via PM graag... BVD:*
 
:?Gister het apparaat voor het eerst proberen te starten en dat is niet echt gelukt. Het begon heel hoopvool want na 3x kicken liep die. Dit was met sproeier 160 en de ontsteking op 2.25. Toen verzoop die gelijk. Na veel proberen zijn we uitgekomen bij sproeier 130. En hij loopt nu nog steeds niet. Hij wil voor ong. 6 sec. stationair lopen en als je gas geeft is het gelijk boooap UIT. We hebben gezocht naar valse lucht maar dat is het ook niet. De keeringen liggen er ook niet uit. Ontsteking zelfs op 2.0 gehad maar werd er niet beter op. Werd er een beetje moedeloos van. Morgen maar is verder proberen en suggesties zijn altijd welkomO-)
 
Ligt dat niet aan de gasnaald?

Verder een erg vet project, er zijn gelukkig nog mensen die net als mij Peugeot power aanbidden :)

Ga zo door!
 
ik zou goed naar die minarelli membraam kijken ... srry maar ik heb niet egt veel vertrouwen in dat die zo werk ( correct me if im wrong)
 
Back
Top