2F4R Peugeot Knaller Dé Grénde

Toch kan ik me met een orgineel piaggio hemd haast niet voorstellen dat het niet voor de inlaat komt als ik het zo zie. Of het hemd is ingekort of hij gaat werken met een ophoogplaat/langere drijfstang.

Idd heb zowiezo een 85 drijfstang en heb een ophoogplaat van 4 mm. Hemd wordt nog beetje ingekort maar dit zal minimaal zijn.

Ok:) Naja ziet er iedergeval wel leuk uit voor een peugeot blok. Wat voor pijp komt er op trouwens? Zou anders gewoon een goed lopende 2fast uitlaat pakken voor piaggio zoals een JS80.

hou je nu die braking remschijf van het kitje dat bij de velg hoort of ga je die disk gebruiken van die foto, sonic schijfje braking?

Nee die gebruik ik niet want die mag niet:'(. Nu gebruik ik gewoon een orginele remschijf voor verlopig omdat ik dan effe verder kan. Later kijk ik wel naar andere opties e.d.

Maar bleef te veel hangen bij de voorremmen. Nu wacht ik tot mijn uitlaat klaar is. En dan komen we dicht in de buurt van het moment van ontbranding+ralf+

ben erg benieuwd welk vermogen je eruit weet te krijgen, ik ga zelf een braking remschijfje gebruiken heb de klauw er al iets voor aangepast weet je trouwens zeker dat deze remklauw word goed gekeurd?

In de werk plek kunnen ze alluminium lassen waarom dan toch kneedbaar staal ? kans dat los laat is er. Had het gewoon gelast en er na afgewerkt.

ben benieuwd naar de uitlaat !:)

Wat was je motivatie eigenlijk om zoveel tijd te stoppen in een Peugot blok (niet negatief bedoeld verder...)?

Of wilde je origineel zijn en pakte je daarom eens een Peugot blok ipv al die Mina's en Pia's?

En dat kneedbaar spul, is dat hetgene wat ze ook op Emot.nl verkopen? merk/type?

Verder ziet het erg goed uit, hoop echt voor je dat er veel vermogen en koppel uit komt. Succes er verder nog mee (Y)

Wat was je motivatie eigenlijk om zoveel tijd te stoppen in een Peugot blok (niet negatief bedoeld verder...)?

Of wilde je origineel zijn en pakte je daarom eens een Peugot blok ipv al die Mina's en Pia's?

Hier stel je een vraag en geef je gelijk het anwoord:P. En omdat ik gewoon altijd de moeilijke weg kies:henko:.

ik volg dit project al een tijdje en ik vind het echt kei vet hoe je het gemaakt hebt, ik ben echt benieuwd wat voor resultaten je hiermee gaat scoren. succes verder;)

Back