2F4R Peugeot Knaller Dé Grénde

Mooi projectje! Veel succes ermee:)

Rondschuif carb die 26mm? goede ervaringen mee?

Heb hem zelf namelijk in 34mm uitvoering, rondschuif.

Hoe zit het nu precies met de orginele inlaat? Ik ziet dat het gat opgelast is maar is dit van de binnezijde ook nog afgeschermt met een blokje oid? Wil wel eens foto zien van de binnekant van het carter:)

Uitlaat naar voren lijkt me ook een goed idee:W De uitlaat gassen zullen steigen aangezien het warme lucht is, plus dat met het dempertuutje ook nog wel het een en ander te regele valt denkt:) Heel veel succes iig:) Dit word wel wat;)

dat is een fijn carbje,ik heb hem al jaren en op heleboel setups gehad en loopt erg goed.

leuk om te zien hoe je project verder vorderd! dit moet haast wel die pk,s wat met deze cilinder is gescoord voorbij gaan.

dat is een fijn carbje,ik heb hem al jaren en op heleboel setups gehad en loopt erg goed.

leuk om te zien hoe je project verder vorderd! dit moet haast wel die pk,s wat met deze cilinder is gescoord voorbij gaan.

Ik weet wat hij bij jouw gescoord heeft en ben al super blij als ik dat evenaar omdat ik gwn echt niet weet wat het doet.. We zullen zien.

Uitlaat naar voren wordt hem zowiezo niet omdat ik dan met mijn eventuele Nos fles zit. Is niet zeker maar als ik dat ooit besluit zit het ding meer in de weg dan wat anders.

Nou jongens eindelijk voor de nieuwschierige de foto's van me aangepaste blok. De linkerkant is de plek waar de orginele inlaat zat.

Foto-L3QAMUGV-D.jpg

Op deze foto zie je het membraam goed zitten en zie je ook hoe dicht hij op de krukas zit t.o.v. de oude inlaat. In het begin dachten we nog of het hemd niet in de weg zat maar dit is niet het geval<].

Foto-RZAZ8I7L-D.jpg

Foto-6E8H63JM-D.jpg
Het zijn natuurlijk GEEN groene krukas wangen maar een laagje olie.:!

Foto-IW3HUIQE-D.jpg

Deze week wordt de uitlaat gemaakt als het goed is en het zal geen pijp naar voren worden.

Meer.........??? STAY TUNED:#

Heb je niet een beetje veel kneedbaar staal gebruikt ? Hoop dat het allemaal blijft zitten.
Iig tof dat het in elkaar zit, binnenkort blokje aan slingeren denks ?

laat het op foto 3 al niet los aan de rechter kant of is het gezichts bedrog

ik ben heel erg benieuwt naar de score, het enige verschil met piaggio is nu dat je mengsel omhoog gaat en dat de krukas tegen de spoeling in draaid. punten die een minpunt zouden(hoeft niet !) kunnen zijn.

veel succes en kijk uit naar het totaal plaatje:W

De hoeveelheid valt wel mee hoor op de foto ziet het er slechter uit dan het is. En het laat ook echt niet los is gezichsbedrog. De foto's zijn ook niet echt het je van het.:X

Toch kan ik me met een orgineel piaggio hemd haast niet voorstellen dat het niet voor de inlaat komt als ik het zo zie. Of het hemd is ingekort of hij gaat werken met een ophoogplaat/langere drijfstang.

Back