| SSR | Speed Spirox |

Status
Not open for further replies.
me vork zat er niet goed in, vandaar dat het zo dicht op elkaar kwam. normaal gaat het net goed allemaal.

de jongens stonden beetje verbaast van de stugheid van het veersysteem. dus het werkt goed.
 
Hey,
Ziet er goed uit (Y) Wanneer worden de kappen gespoten???
Ben er wel eens benieuwd na egt TE VET! ;)
Grtz Ivo...
 
Hey Luuk, was erg gezellig zondag en vond het tof je ff gemeet te hebben :)

Vind je ideeen echt super. mooie foto's ook *D
 
Erg apparte veersystemen, :W
Blijft dit project zeker nog wel volgen..

"Booster" word ook vetjes!
 
OMG Heb je er een trekkerband opliggen ofzo 8P
Zou een kleine band wel mooier vinden *D

Verder egt top bezig!!!
 
Goed apart bezig kerel,maar had je het veersysteem niet beter gelagerd kunnen maken?ik zat ook ooit te denken aan zoiets als jij nu hebt maar het leek me niet echt sterk genoeg.
Komt goed met die booster denkz +ralf+

Sven
 
kvind die band wel verdomed dik hoor:X beter effe mooi ander bandje fixen

voor de rest super *D
 
Nasty'ke said:
kvind die band wel verdomed dik hoor:X beter effe mooi ander bandje fixen

voor de rest super *D

Vind die band net UBER VET ;)
Lekker dik net èèn van een motor.
Grtz Ivo....
 
Nasty'ke said:
kvind die band wel verdomed dik hoor:X beter effe mooi ander bandje fixen

voor de rest super *D

weet je wat voor werk om dat ding erop te krijgen! zoiezo uniek en is dus echt wel kk bruut!

-Tom
 
Ook ik vind de band echt veel te hoog . Het is dus op 13 inch even lelijk als op 12 inch :X . Beter ff een 60 bandje erop.
 
Maar let er ook ff op dat er geen voorband op zit en dergelijk. volgens mij scheelt dat ook wel. En wat boeit het ook, als deze op is dan is er altijd nog wel kans dat er een kleiner bandje komt :)
 
beter vidind iedereen het lelijk, blijf ik te minste ff orgineel, vind het zelf wel mooi :D maar iedereen mag zijn eigen mening er over hebben.

ben nu bezig met me "gepolijst" blokje in elkaar te zetten, maar wil niet opschieten ivm mensen die me steeds lastig vallen, 1e dag kon k alleen as er in, 2e dag keerringen , 3e dag cil er op en rotor er op, en 4e dag rotor en squis afsellen en ze staan nog steeds niet 100% goed.

maar komt alleemaal goed

heb nog een goed informatief gesprek gehad met spuiter en komt allemaal in orde.

soon more
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top