SSR Red dragon Speedfight

Status
Not open for further replies.
Was weer een mooi dagje, mede door de hamburgers:W ode aan joene!

Zijn zijwieltjes geen optie? ik zag vanmiddag pas op het filmpje dat je weer eens gevaarlijk liep te doen met starten toen wij reden :)

Even oefenen voor stein ;)


oooi
 
Dat ding van je is mooi :~, en het dagje driewegen was gewoon in een woord: Relaxt :W

De groep waarmee we stonden was gewoon een en all chill :W vooral de hamburgers die door joene ambachtig bereid werden :D, ik zie je wel weer @ stein, oooi
 
Heey man ik heb volgens mij nog wat foto's van jouw scoot :p zal ze zo ff uploaden voor je ;)
MzzL Jeroen W.
 
Ha Mizzle 4 Shizzle
Hoe loapt et? :D
Nja ister toch wat van geworden, na al die tijd
Mag wel ook, minimaal over de 18.8 pk heen
Anders kom ik je persoonlijk even een paar straatjes verderop in elkaar meppen
Suc6 met je project

Spaterr
 
Ding zag er netjes uit in driewegen! Vind dat hele standaard uiterlijk wel wat hebben. :W
 
gecondoleerd man!

ding zag er weer heerlijk uit! zeker de mooiste speedfight die aanwezig was.

op stein hoop ik ons sprintje overnieuw te mogen doen!als me scooter een keertje meewerkt
 
Ding zag er netjes uit in driewegen! Vind dat hele standaard uiterlijk wel wat hebben. :W

Hahah, toch he? :W

ding zag er weer heerlijk uit! zeker de mooiste speedfight die aanwezig was.
op stein hoop ik ons sprintje overnieuw te mogen doen!als me scooter een keertje meewerkt

Doen we!


Verder bedankt voor de reacties, ik zag dat Erwin al wat foto's online had gegegooid, dus ik hoop die ook hier snel neer te kunnen zetten :)
 
Hey Michael,

Ding is zkr gaaf, vind je helm ook mooi omdat die meegespoten is @ kleur scooter.
Nog bedankt van je Filter :*

Spreek je op Stein 8)
 
Wat voor tijd rij je nu precies mizzle ?

Brakke tijden, dacht iets van 8,7 ofzo?
Dat komt voornamelijk dat hij de veel power onderin heeft en op het eind iets te kort komt (nog maar eens experimenteren met afstelling ed)

Plus dat de cilinder nog Standaard is :)

Ding is zkr gaaf, vind je helm ook mooi omdat die meegespoten is @ kleur scooter.

Vond het zelf wel een ''Must have'' bij me scooter. Ik ben een Alien / Robot, aldus Bjorn :+
 
je scoot ziet er echt gruwelijk uit. ben ook van plan om een speedfight te halen. maar welke aanpassingen heb je allemaal moeten doen om er een aerox voorvork onder te hangen? alvast bedankt

greetsz roy
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top