| SSR | Punt Designed B² Phantom

Status
Not open for further replies.
Er is nog altijd een verschil tussen vet, en je eigen smaak:p
vandaar dat er een nieuwe striping aankomt!..maar die komt vanavond pas want ben vandaag aan mn eigen beestje bezig geweest:p
 
Vandaag beetje rotor afgesteld en squish @ interscoot. ook had ik mijn vario vastgezet, maar die rollen zijn eruit gevallen :D. aangezien er geen snaar tussen zat. dus die kan ook weer los.

Nu hoef ik alleen nog een tankje, en moet ik even een ander frame halen. zodat ik een frame heb om veersysteem mee te fixen en frame die helemaal standaard is. Dan wordt het ongeveer wel tijd om em netjes in elkaar te zetten en maar af te wachten wanneer ik een keer naar een meeting kan 8P.

Dus over 2 maandjes is die ongeveer wel een beetje klaar.
 
Wouter said:
dit is toch mooier :D :p echt vet ding, behoort zeker tot 1 van de mooiste specials hier..

VInd je jaguar groen of dit mooier?
enne 1 van de mooiste specials :rolleyes:. dan mag ik nog een hoop doen :#.


Zal is kijken wanneer ik weer een leuke update kan doen. Ws aanstaand weekend ssr bbq, dan blok maar onder Lycorda's vuurvos gooien en kijke wat het doet :p
 
Erwin. said:
VInd je jaguar groen of dit mooier?
enne 1 van de mooiste specials :rolleyes:. dan mag ik nog een hoop doen :#.


Zal is kijken wanneer ik weer een leuke update kan doen. Ws aanstaand weekend ssr bbq, dan blok maar onder Lycorda's vuurvos gooien en kijke wat het doet :p


omg 8) blok gaat dus toch mee 8)! goed bezig punt! komt goed het weekend, blokje is klaar, alleen v/d week dan nog ff een gok afstelling erin om te starten, benzine geven en gaaan :W

(wel onder het genot van juup natuurlijk :* )
 
denk dat ik dan wel bijna verplicht ben om te komen niet ? :p
(misschien komt viper ook mee)

en over de striping, ik vind t wel vet eiglijk :)
 
UUUUUUUUBERSCHJOP!! want..er is een definitieve fotoshop!:W
1088br9.jpg
 
nee vindt ik van niet...dit steekt er een beetje mooi van af...geeft een keer een andere draai aan het uiterrlijk:p:D

zeer mooie phantom dit;)
 
Ik ben het eigenlijk eens met Maik,ik vind hem zo wel vet genoeg.
Alleen een stickertje CRT zou niet mis staan :*

Sven
 
netjes, alleen punt hazard vind ik niet zo mooi staan, geeft een beetje een rare lijn aan je scoot,

same as, razma + tom.
 
ik zou em lekker kaal laten man, als je er stickers op plakt ben je imo mooi dom bezig :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top