SSR 2f4r NX spirox

een trieste dag, vandaag, kwam binnen met 17pk,:( en vol gas was alleen maar gesputter. rede was dat de carb te scheef stond en dus het vlotterniveau niet goed was en anders liep ie weer over , heel gedoe dus. vervolgens weer gaan testen maar carbje bleef te schuin staan, en mengsel wou niet goed zitten, dus met een fuell/air van 11 alsnog een 21,4 pk ,
om te huilen dus.

dus nu net nog ff me blokje rechter er onder gezet, en het is al weer een stukje beter. alleen past nu me fles niet meer :s
 
was indd om te huilen, egt jammer dat je carb te schuin stond:mad:
Maargoed nu ff zorgen dat je carb volgende keer wel goed staat en dan zal alles goedkomen:winner:

grtz. ivo
 
te schuine carburateur is echt een domper, ik had het nadat ik me voorvork had verlaagd mja andere achterstaaf gemaakt en gemonteerd en toen was het bij mij opgelost :)
 
Karte ging iig beter dan het banke :p
Binnekort weer he jong.

Verder ben ik ervan overtuigd dat je ketel toch nog 24/25+ zonder nozzel gaat scoren :W
 
luuk toch, jammer van de tegenvallende score.

Je mag evt een van de 3 DBK:p inlaatsetjes proberen haha.

Post eens fotos van je boostah, ding zag er echt retestrak uit, en je MOET een foto van je voorvorkpoot maken, die is echt masterlijk!
 
Heey Luuk,
hier zijn de fotoos van dinsdag nog;)
v7t5de.jpg


vrftdc.jpg


Hier is Luukje zijn zadel maar weer eens aan het poetsen :D
1z7igj.jpg
 
thanx ivo voor de foto's . je pijpje licht hier al op je te wachten.
binnen kort nog maar eens een keer gaan banken, en hopen op beter vermogen.

ciao
 
Ik zeg: EPC Stuur :W

neen, heb epc stuur gehad maar zag niet uit, dus heb k die maar weggegeven aan ivo

Ik zie dat je het geheim hebt ontdekt!

remmenreiger voor je zadel te poetsen. :p
universeel product.

remreiniger is echt de bom, super spul. meteen maar een spuitbusje mee genomen

Luuk! Waar is het broodje kebab? :#

ja, dat was ik me ook al aan het afvragen, maar naar de hand heb ik het een beetje goed gemaakt, 1 superstok taco en 1/5 superstok kip/spek en nog een kippenpoot ;)
 
Back
Top