SSR Red dragon Speedfight

Status
Not open for further replies.
Zeker wel vet man, maar hij mag voor wel verlaagd worden :).

Alleen jammer dat die lijnen bij je voorkap niet doorlopen naar achteren en dat dan daartussen in dat gat zat voor je rad...
 
het spijt me zeer maar ik vind et zo tegenvallen, kan komen doordat de onderkap en voorspatbord er niet op zitten + de witte velgen...

hij moet ook zeker verlaagd worden!!!

weet eigelijk ook niet wat ik van het stnd stuur moet vinden...

weet natuurlijk niet wat je nog van plan bent, maar ik denk dat als er wat gedaan wordt van bovenstaande dat et imo een erg vette scoot is :)!

succes!!!
 
Zeker wel vet man, maar hij mag voor wel verlaagd worden :).

Alleen jammer dat die lijnen bij je voorkap niet doorlopen naar achteren en dat dan daartussen in dat gat zat voor je rad...

De buitenlijnen lopen wel door. Normaal gesproken zit er een rooster in dat gat, die 2 verticale spijlen in ongeveer dezelfde lijn door heeft lopen.

Imo is het wat je wou Mizzle, fabrieksracertje. Zelf zei ik al dat ik niet van zo'n cockpit hou en dat is zo gebleven. Al met al vind ik em toch nu al zeer tof en dr is nog meer dan genoeg wat je moet doen.
 
Ik vind vooral de achterkant echt heel strak . Doordat er geen onderkuip op zit verloedert het beeld een beetje . Ik weet zeker dat hij gaaf word als alles gemonteerd zit en die velgen een mooi kleurtje hebben .

Ding staat wel goed strak in de lak:W.
 
Dat klopt DG, ik doe wat ik zelf mooi vind, dus ik loop niet achter de menigte aan, anders had ik wel een M-stuurtje :p

Er zijn iid nog een hoop dingen die verander moeten worden, zoals alles monteren en een hogere RS24 achterveer. Voorkant word wel iets verlaagd, maar met het oog op het regelement mag die niet te ver omlaag.

Helaas is het geld zo goed als op, dus komen die dingen later wel.
Het gaat erom dat hij rijd, aanstaande zondag..

.. plus dat we nog wat hebben om naar uit te kijke :D
 
zeer nette scooter zo geworden maik, kleur is echt vett!! zou hem zo op me eigen scootertje spuiten!

stuurkap erg orgineel. snel die velgjes erop en de rest van je kapjes!
 
Bedankt iedereen
@ Aftershockie: Ben hard bezig! Vandaag proefsprintje gedaan.. voorwiel is moeilijk aan de grond te houden :W

Vandaag ook DPR door JS aangemeten uitlaat, binnengekregen. Best een lekkere knalpot!

Over Meppel:
Pepijn en ik gaan hier 8 uur weg, dus rond half 11 in Meppel. (ik hoop dat we dan nog door de keuring komen)
Mensen.. kom gerust even langs om een praatje te maken en een biertje te drinke :D
 
Zo.. ben net terug van SBO Meppel.
Was heerlijk weer, scooter liep goed, bier smaakte lekker.. wat wil je nog meer

Zaterdag was ik al aanwezig, maar toen ben ik niet gaan rijden
Zaterdagavond stond ik op Camping de Kikkerije, was erg gezellig en naar mate de avond vorderde voelde ik het al lichtelijk draaien 8P

Zondag: 4 of 5 sprintjes gedaan, had alleen last van het niet goed wegrijden, want hij had autowheely's! :p

Impressie:

Foto=LODZOUWM

Foto=TY3ZCSW3

Foto=ERJLTUNV

Foto=GF3Z8RZW




DSC_0147%20(Medium).JPG


Mensen, bedankt voor de gezeligheid! :*
 
Ziet er snel uit :D! Werd een drama met vervoer dr heen dus vandaar dat ik je niet aan ben komen moedigen, maar kom zeker dit seizoen een keer langs waaien!

Wat was je snelste tijd uiteindelijk, of moet ik dat nog niet vragen totdat je die autowheely's onder controle hebt :D.
 
ding kwam goed vooruit dushi!

leuk je gemeet te hebben! en zie je de volgende sprint!
en bedankt voor je mvt! mooi dingetje!

maick
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top