SSR 2F4R Zip

Ziet er allemaal netjes uit.. Wat is er eigenlijk nog uitgekomen aan vermogen ? Aangezien je de 27ste zou gaan banken :)
 
Ziet er allemaal netjes uit.. Wat is er eigenlijk nog uitgekomen aan vermogen ? Aangezien je de 27ste zou gaan banken :)


Khad toen 24.3pk als je goed leest:p
Ben er niet tevreden over dus moet meer uit:p

@ Michiel:
Wordt verandert wist ik niet:p
 
Goed bezig :~ netjes alles, keurige afwerking super man.


Kan je het beestje wat onder controlle houden, kwa weelspin/weelie`s ect.



GreeTs Servièn
 
Ik wou die achterkap hem hebben :+ (Alleen het geld zat even niet mee :p)
Maar zal mooi staan man, hopelijk zie ik hem @ zoetemeer knallen :D
 
Goed bezig :~ netjes alles, keurige afwerking super man.


Kan je het beestje wat onder controlle houden, kwa weelspin/weelie`s ect.



GreeTs Servièn

Nee voorlopig niet aan de grond te houden :D dus moet wat aan gedaan worden, kheb al verschillende mensen laten rijden erop of zij hem aan de grond hielden maar ging niet egt:p dus wordt wat verlengt en verlaagd nog.
 
Ik wou die achterkap hem hebben :+ (Alleen het geld zat even niet mee :p)
Maar zal mooi staan man, hopelijk zie ik hem @ zoetemeer knallen :D

Ik wil die fournales veer :) Hee Ivo, mocht je dit lezen... ik weet niet hoe en wat en waar je die veer wel niet heen hebt gestuurd maar ik heb hem nog steeds niet binnen. Ook bart heeft nog niks binnen zegt hij... Ohja en dat tracktrace nummer werkt ook niet bij mij, vaag zaakje.

PM/mail me er anders even over.

Groetjes Pepijn
 
Ivo is op vakantie voor een paar weken, dus dan weten jullie dat:p

Dat weet ik :W maar hij zou de veer vorige week donderdag/vrijdag al op de post hebben gedaan. Alleen naar een verkeerd adres zegt hij, die van Bart@sp dus. Maargoed ik neem aan dat mijn achterkap al lang bij ivo ligt, en ik wil graag mijn veertje:W

Enig idee wanneer hij terug komt?
 
Haha Ivo regelt z'n zaakjes weer voortreffelijk zie ik zo :+

Hmm ja inderdaad, waar ik ook erg blij mee moet zijn..... ik heb die veer nodig aangezien mijn eigen vering eruit gaat. Achterkap moet al binnen zijn bij hem, en ivo had de veer naar een verkeerd adres gestuurd die van bart@sp dus, maar daar hoor ik ook niks meer van...... wat een zaakje :S maar ivo is dus wel te vertrouwen begrijp ik? Anders maak ik wel ff een topic in U&A want dit is geen zaken doen imo.

Btw sorry voor de offtopic ;)
 
Back
Top