SSR Red dragon Speedfight

Status
Not open for further replies.
Zag je in een glimp voorbij komen, helaas niet gesproken komt volgende keer!
Hij vlamde lekker!

Succes

Mizzle.jpg
 
ding kwam inderdaad goed vooruit een keer begon het wheelien wel erg hoog te gaan :p verder leuk je gemeet te hebben en een erg vet kleurtje :)
 
Ding van je ziet er goed vet uit man :D, ook een prachtig kleurtje,..
Leuk je eens gemeet te hebben, volgende keer is een sprintje doen
 
Ding ziet er nice uit Michael . De lak is heel netjes , ook de kleur :W .

Bedankt voor het meehelpen @ zip :*.
 
Mike! Was jammer dat alleen jij en ik er waren als SSR representatives :p, je stuiterbal zag er echt zeker in het echt net zo strak uit als op de foto's :W
 
Foto's zijn van mij zo te zien. Als je ze in betere kwaliteit wil hoor ik het wel ;) Ding was wel echt netjes :D
 
@ Ben S: Jammer dat ik jou en je scooter niet meer gezien hebt, maar ik neem aan dat je 5 mei er wel bent?
@ Flow: Wheely's ging wel redelijk idd :D
@ Danny: Was gezellig, nog gebankt voor je navigatie-uitleg!
@ BT: Nog opgelost met je rotor?
@ Izi: vond het jammer dat wij de enige SSR-gasten waren en niet eens tegen elkaar gereden :(
@ Lulu: komt wel goed, jong!
@ VRTRox: Bedankt voor de foto's, was wel tovv allemaal bij elkaar
@ Wesley: Hard de zwarte strepen van me motorlaarzen weg aan het poetsen :D
@ Vasco: Bedankt!
@Armon: Ik heb eigleijk geen idee, stond er niet op, dus even de hoofpagina in de gaten houden.
@ Thijs: bedankt voor je foto's! :D
@ Ronald: wie was jij ook al weer? :X
 
Het was opgelost , ja :) . Bougie was dus toch kapot , kwam ik thuis achter :X .

Op driewegen alle kappen erop?:p
 
Jullie kwamen later op de dag nog naast ons staan :W

Nog ff in de zon staan bewonderen, maar die kleuren zijn in het egt veel mooier dan op de foto's :*

Dave
 
Mizzle

Op driewegen kom ik je zker opzoeken, waarschijnlijk nog wel zonder speedfiets:mad:

Greetz
 
Zo..
Van de week nog een groter sproeiertje erin, nieuwe carterkapje erop en accu opladen.
Zaterdag samen met Pepijn weer aanwezig op Driewegen :W

Foto'tje van de sponsor :p
4l3dcma.jpg


Tot zaterdag!

Edit;/ Tijd om binnenkort eens een nieuw topic aan te maken!
 
Last edited:
Even een late Update na Driewegen (me oma is gisternacht helaas overleden, dus dat ging even voor, uiteraard)

Rond 7 uur waren wij onderweg naar Zeeland, toen nog koud en kill
Rond 8.30 ariveerde we in Driewegen.

Bij de Keuring werd ik afgekeurd door een kleine speling op het balhoofd (klote grasveld!), maar na dit opgelost te hebben kon ik gaan rijden

foto van Bojt:
SH103719_%28Medium%29.JPG


IMG_2593.jpg


Had verder weer erg last van de Wheely's. Bij de 2de sprint tegen Pepijn ging ik haast onderuit, waarschijnlijk te verwijten aan een verkeerd gevallen Hamburger (of niet Joene? :p)

Verder nog een fotoshoot samen met Erwin gehad, maar de foto's heb ik nog niet teruggezien :p

Mensen, het was weer gezellig. Bedankt voor alles!

Tot Stein!
 
Last edited:
"je lijkt net een robot man":p:p:D:*

was leuk je weer effe gemeet te hebben..:W we zien ons weer in stein Ltrzz:W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top