SSR Malaguti Phantom

Status
Not open for further replies.
Heb je hem toch nog op tempratuur gekregen ? :p Ding ziet er netjes uit. 20 mei ook aanwezig?
 
joehoeeeeee:W:W

was je bijna weggegaan zonder een kusje:D

was leuk je gemeet te hebben man:W kzie je wel weer in stein ltrzz
 
joehoeeeeee:W:W

was je bijna weggegaan zonder een kusje:D

was leuk je gemeet te hebben man:W kzie je wel weer in stein ltrzz

Schaamde me diep :eek:, tot de 20e ;)

hier nog een aantal foto's gemaakt door forumleden, Erg mooie foto's.

1phantom..jpg


2phantom.jpg


3phantom.jpg


4phantom.jpg


5phantom.jpg


6phantom.jpg


7phantom.jpg


8phantom.jpg
 
Netjes hoor Erwin -:- Alleen als je veert met je voorvering, klapt het hele zaakje van je voorkap dan niet tegen je voorwiel aan ?

greets Servi
 
en wat zeg je dan bedankt voor het meeslepen voor me rotzooi na foto shoot:p haha nee zag er netjes uit in driewegen!
 
netjes hoor punt.
je heb zeker nu ook officiele waarschuwing omdat je geen achterspatbord had?

Spreek je binnekort wel,
groetjes Bas
 
netjes hoor punt.
je heb zeker nu ook officiele waarschuwing omdat je geen achterspatbord had?

Spreek je binnekort wel,
groetjes Bas

Dan ken ik nog wel een aantal mensen die een officiele waarschuwing verdienen, ik vind dat je ook té ver kan gaan met zo'n reglement....

Hij ziet er weer lekker uit op de foto's erwin, ben je ook @ jubbega?
 
en wat zeg je dan bedankt voor het meeslepen voor me rotzooi na foto shoot:p haha nee zag er netjes uit in driewegen!

Hhaha, was jij dat ;), bedankt nog.

Dan ken ik nog wel een aantal mensen die een officiele waarschuwing verdienen, ik vind dat je ook té ver kan gaan met zo'n reglement....

Hij ziet er weer lekker uit op de foto's erwin, ben je ook @ jubbega?

Ben niet op Jubbega, heb me niet ingeschreven, ben weer aanwezig op Stein.

@ Bas, het zal allemaal wel :), als je ziet wat sommige nou allemaal wel niet hebbenn..
 
Er is door Willy afgelopen zaterdag ook een photoshoot gemaakt van mijn phantom, ben er super blij mee, foto's zijn echt fucking vet geworden.

THNX WILLY :W:W


Willy1.jpg


Willy2.jpg


Willy3.JPG


Willy4.jpg


Willy5.JPG


Willy6.jpg


Willy7.jpg


Willy8.jpg


Willy9.jpg


Willy10.jpg
 
heb nog een filmpje gevonden in het topic van mathijs. (fast malaguti)

[ame="http://video.google.nl/videoplay?docid=-1969856666844333293"]Mpr Tuning 2[/ame]

vond et nog best bij elkaar zitten :p
 
hahahahhahahaa zou ik ook zeggen ;) en mijne is nog niet helemaal top omdat ik woensdag alles pas inelkaar heb gezet ;) maar het is geen slechte run
 
hahahahhahahaa zou ik ook zeggen ;) en mijne is nog niet helemaal top omdat ik woensdag alles pas inelkaar heb gezet ;) maar het is geen slechte run

je was gelukkig niet de enige met een slecht afgestelde scooter :p:p... Enne jij hebt stuk makkelijker weg te komen :#... Komt goed..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top