SSR 2f4r NX spirox

voorkapje word afgewerkt, en er komt verder nog een bcd kuipje op
kleurtje hou je nog voor jezelf eh :p

maar luuk hij is cker vet :)

binnekort weer eens meeten met scooters :p
 
omdat mensne nutloos gaan kicken dan maar een updatje da'n;

he budy inrichting moet weer anders heb geen plaats voor 1 accu , benzine tankje en nx, dus beetje probleempje nu.
 
vandaag dan weer eens lekker gesleuteld samen met luc. was er denk k niet echt bij met me hoofd wat ik allemaal aan het doen was, ging af en toe maar net goed.

verder ben ik bezig geweest met de solenoids te monteren en de benzine pomp.

morgen nog tankje monteren en alle bedrading aansluiten.

maar eerst morgen dan eindelijk mijn draaibankje ophalen!!
 
was er denk k niet echt bij met me hoofd wat ik allemaal aan het doen was, ging af en toe maar net goed.

Hahahaa ja,

Boormachine met los contact..:p

1, Maak er een nieuwe kabel aan.. Wat doetie, hij steekt de kabel in om te kijken of hij in het stopcontact paste.. Komen aan het andere eind van de kabel de 2 draden bij elkaar met als gevolg een vette vonk en een omgeslagen stop..:p

2, Nieuwe kabel deed het dus wel, eenmaal aangesloten wilde hij nogsteeds niet... Luuk die zo de schijt ervan kreeg pakt een IJZEREN nijptang, en knipt de kabel door(toen die nog ingestoken was):p
Nu maar geluk gehad dat hij dikke wandelschoenen aanhad, anders was het wss anders afgelopen als een kwartier lang de slappe lach:p hahaha
 
ja bij ons op de wage xD

had k je nu maar niet zoveel pils gegeve :p
draajbank is uber, mag wel ens langskomen voor me carb af te draaien eh (A)

spreek je ;)
 
Carnaval geviert zeker8P
ja, denk beetje te fanatiek. was wel super dit jaar!!


ja bij ons op de wage xD

had k je nu maar niet zoveel pils gegeve :p
draajbank is uber, mag wel ens langskomen voor me carb af te draaien eh (A)
spreek je ;)

ja, denk indd dat het daar wel mee te maken heeft, pff ging lekker hard daar, en die dubbelfrisssss verwarming is super!!

Heel goed bezig *D, is je tang nog naar de klote gegaan ofniet ??

tang heeft niets, kwam nog niet eens een vonkje van af. en zelf heb ik gelukkig ook niets.
 
Luukje tog:p

Ik zei nog zo, nooit beune als je hebt gezope:D..
En ik spreek uit ervaring:p half uur kicken en erachter kome dat k geen bougiekapje had:p ma ik kom binnekort ff je bankje checke:p.. en je nog wat knaken brenge;)..

Greetz..
 
updatje:

eindelijk alles een beetje goed in elkaar gezet.
heb gistren in de zon de hele nx opnieuw aangesloten
en vandaag verder gegaan met de rest van het zooitje

toen net dus maar ff aangetrapt maar liep niet echt lekker, carb liep over!
dus ff vlotterniveau aangepast en liep meten al een stuk beter
morgen ff epc bellen voor middagje banken om alles beetje in orde te krijgen. en dan knallen

en luc bedankt voor de hulp!
 
Ondanks dat je tog aant stunten bent, en dit niet voor zaterdag zal lezen zal ik je tog ma ff un post sturen:)..

Bel me ff als je weer trugbent zodat we mn keteltje uns aan kunne kicken:p want t duurt me eg te lang nu:p haha.. ik ga morgen ff na de campingwinkel, mn waterpompje en doorzichtige slangen halen, en mn remmen fixe, en dan flesje A747 zodat ik de jouwe nie hoef te "bietse":Dhaha..

Dan hoop ik dat de jou keteltje ook normaal loopt, en als t zondag goed weer is kunne we t industrieterrein ff onveilig make:D.. lijkt me wel lache..
 
probleem gevonden van het niet lekker lopen, valse lucht bij de ophoogplaat, deze sloot niet goed aan op het carter. nu wel en het loopt als een zonnetje!!
morgen ff banken bij epc en kijken wat er uit komt rollen
 
Back
Top