SSR 2F4R Zip

hij naait je heus niet hoor, komt wel goed, niet zo graag een topic willen openen in U&A beetje te simpel imo, je hebt gwn ff pech zeg maar =)

benieuwd wat et beestje gaat doen ivo :)!

succes :p
 
hij naait je heus niet hoor, komt wel goed, niet zo graag een topic willen openen in U&A beetje te simpel imo, je hebt gwn ff pech zeg maar =)

benieuwd wat et beestje gaat doen ivo :)!

succes :p

Dat ivo te vertrouwen is begrijp ik wel, het gaat mij er meer om dat hij zo slim was om hem naar een verkeerd adres te sturen waar hij nu al lang binnen moet zijn. En diegene zou de veer zsm doorsturen, alleen op pm's en mails reageerd diegene niet etc. (Bart@sp) iemand die zijn adres heeft of een tel nummer, graag even pmén.
 
Hmm ja inderdaad, waar ik ook erg blij mee moet zijn..... ik heb die veer nodig aangezien mijn eigen vering eruit gaat. Achterkap moet al binnen zijn bij hem, en ivo had de veer naar een verkeerd adres gestuurd die van bart@sp dus, maar daar hoor ik ook niks meer van...... wat een zaakje :S maar ivo is dus wel te vertrouwen begrijp ik? Anders maak ik wel ff een topic in U&A want dit is geen zaken doen imo.

Btw sorry voor de offtopic ;)

Ivo is wel te vertrouwen, maar soms een beetje laks :p
 
Wat een machine, alles lekker vers. Ziet er goed uit man ! :D
Vind die Nissin Rempompen ook een mooi detail. ;)

Ltr. WBSx
 
Aha, daarom reageerd hij dus niet over die rempompen aangezien hij op vakantie is :p

Achja, ik wacht wel :*

Toffe zip voor de rest :W
 
Back
Top