| SSR | Speed Spirox |

Status
Not open for further replies.
Aerox Wijchen said:
jezus christus, dat frame :r wtf


Leer lezen man :X!

frame word nog aan gelast/geslepen etc. tis gewoon een kaal frame atm.

als het bewerken klaar is word het frame gewoon gecoat o.i.d. en dan buigen jullie allemaal over hoe tov ie is 8)!


keep going strong luuk :*
 
Xyntaxis said:
Leer lezen man :X!

frame word nog aan gelast/geslepen etc. tis gewoon een kaal frame atm.

als het bewerken klaar is word het frame gewoon gecoat o.i.d. en dan buigen jullie allemaal over hoe tov ie is 8)!


keep going strong luuk :*

amen ;)
 
ff uit verveling nog maar wat foto's posten

Gdz33098.jpg

TI833146.jpg

at333187.jpg

oex33230.jpg

0P533273.jpg
 
HEy Luuk begint al goed op te schieten daar he :p vindt de runner velg tog wat moojer ;)
Groeten Ivo
 
Lycorda said:
:rolleyes: no shit, was ook pokkewerkje om de band passend te maken op het blok heh luuk, meteen de flex erin :p
fotoooos {! *D

Ik heb hier ook een Kiesler velg liggen, maar komt een gewone 140/60 band omheen.. vind ik persoonlijk mooier. 8)
nofi :*
 
Heb zelf ook gekozen voor een 140/60 band, vind deze toch net iets te hoog persoonlijk. Voor de rest een mooi project.
 
Op foto @ vorige page is die uitlaat echt superklein vergeleken bij die velg+band :X
Maar ziet r wel bruut uit :)
 
hmm, ik ben nog aan het bedenken wat ikl voor doe, als ik voro kiesler zet met 140 is het wel vetjes. icm met 150 achter.
en me uitlaat ziet er dan indd erg klein uit.
maar denk als het zooitje in elkaar staat dat het geheel wel aardig uitziet
 
VInd die kiesler velgen erg mooi van je :), En dat veersysteem van je is ook erg tof.

Ga ik nou zondag met Jeroen naar jou toe ?? :p
 
izimotje komt prolly ook, niek moest nog kijken, iig een minimeetje bouwen 8)
kheb al voor drank en food gezorgd dus komt in orde heren;)

-Tom
 
gisteren mini meeting met paar peeps van forum: izimo, tom erwin, jeroen. was leuk midagje. en er waren wat foto's genomen.

1s351253.jpg

5rK51312.jpg

GZW51431.jpg

7zI51525.jpg

ila51570.jpg

f2b51617.jpg

XtY51658.jpg


was een zeer geslaagde dag . binne kort een weekendje met z'n alle banken bij epc
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top