| SSR | Speed Spirox |

Status
Not open for further replies.
Ik vind je achterband wel tof hoor :*, jij doet er tenminste nog werk voor :)

Trouwens, die kleurtjes die je pas geleden aan me liet zien, die waren goed vet :~:~
 
ben nu van plan om er een beetje een streetfighter er van te maken. zodat meer dingen van het frame tot z'n recht kunne komen zoals vering en mono arm enz.

hoe ik dat wil gaan doen weet ik niet, maar dat zie ik wel.

- luuk
 
Hey Luuk, streetfighter ervan maken is iig een erg tof plan :). Jou een beetje kennende zal het wel super speciaal wezen.
Veel succes en.....
Tot volgende week
 
mooi project man maar mischien heb ik was gemist he maar die foto's in de vorige post als je na de cilinde kijkt dan zie je een ketting onde aan het blok hangen waarvoor is die eigenlijk? :rolleyes: :+ 8)
 
evolution beta said:
mooi project man maar mischien heb ik was gemist he maar die foto's in de vorige post als je na de cilinde kijkt dan zie je een ketting onde aan het blok hangen waarvoor is die eigenlijk? :rolleyes: :+ 8)

anders zakt ie geloof ik inelkaar ;)
 
evolution beta said:
mooi project man maar mischien heb ik was gemist he maar die foto's in de vorige post als je na de cilinde kijkt dan zie je een ketting onde aan het blok hangen waarvoor is die eigenlijk? :rolleyes: :+ 8)

de ketting is een gedeelte van me veersysteem. zit er alleen op bij custom show, bij sprints komt er een 2 tal stangen tussen
 
net ff me as gezien al voor me mono arm, wat is dat dingetje al mooi, moet alleen nog draad op worden gesneden.

heb nog wat geplamuurt en hierdan ook het resultaat:
sbL42098.jpg

br942132.jpg
 
Mensen, het rijd!

na een geslaagd SSR weekend heb ik als bestuurder van de Spirox, met bram als co-piloot de eerste meters gemaakt 8)!


aanschouw:


De scheve kop is ivm de gigantische torsie die het blok opwekt! -:-








8P
 
Weet je hoe hard dat wel niet ging,

Maarja was me het weekend wel :p, je scoot begint er al erg netjes uit te zien luuk
 
natuurlijk, wat denk jij dan! zeker 1 BK ( bram kracht :p )

Aangezien Luuk weer in de ardenne zit post ik dit voor hem, dus hier nog een foto van zijn Spirox beest..die kont is gewoon te geil!


en die band is echt gewoonweg HUGE..hier tegenover een 13" sr velg 8) :


-Tom
 
Ik lees 't topic nu maar heb niet echt zin om 12 pagina's door te lezen, dus hier de vraag; heb je al rekening gehouden met de kortere vertanding die je moet hebben ivm de langere omtrek van de band? :)
 
Met zijn setup zal dat wel meevallen :), maar komt wel goed met vertanding en dergelijk. Luuk besteed er iig erg veel tijd aan.
 
Ap. said:
Ik lees 't topic nu maar heb niet echt zin om 12 pagina's door te lezen, dus hier de vraag; heb je al rekening gehouden met de kortere vertanding die je moet hebben ivm de langere omtrek van de band? :)

Aangezien onze Spirox fabrikant weer ergens met stage in de ardenne zit zal ik antwoorden voor hem :*

Over vertanding is al nagedacht en al rekening mee gehouden ja, als iemand alles tot in de puntjes perfect wil hebben en over nadenkt is Luuk het wel...soms tot in het zieke toe, maar je moet toch wat :X ;)

En ik begrijp niet dat mensen deze bang niet mooi kunnen vinden, misschien ligt het aan de foto's, maar ding ziet gewoonweg uber uit,

Erwin was ook pas echt, en opslag overtuigd toen hij de spirox in het echt had gezien:p

maar de rest mag spiroxje zelf uitleggen!

-Tom
 
ckers vet luuk;), begint al heel wat vordering in te zitten, alleen het kappen werk en zijn we dan klaar, en ik snap idd niet wat de mensen zeiken over die band want die hoort gewoon bij een super customized project als dit!!
zou wel n keer wille kome kijke, je woont vlak bij d8 ik zo:p, de heeg en grondsveld. suc6 verdr, maar da zal wel lukke
 
Kvond het hele ding nog het vetste in de good old days (toen ie nog wit met zwart was) :p

Trouwens Tommie, rijd de Firefox nu eindelijk? :p , zoiets hoorde ik via via
 
Da-vid said:
Kvond het hele ding nog het vetste in de good old days (toen ie nog wit met zwart was) :p

Trouwens Tommie, rijd de Firefox nu eindelijk? :p , zoiets hoorde ik via via


Wacht maar tot de spirox af is :~ :~ Hij wordt echt te vet ;)

Maare die firefox van tom, daar zat mijn blokje onder, vandaar dat die reed.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top