| SSR | Speed Spirox |

Status
Not open for further replies.
omdat de kracht nu gelijk is als dat de veer op de normale plaats zou zitten. en miss nog iets minder kracht hoeft uit te oefenen. en dan zouden 2 veren te veel worden
ketting moet ik nog ff teste maar wss komt er wel nog een stang tussen bij sprints. en custom show houw ik de ketting
 
welke scooter is dit eigenlijk? :$


vind je veer systeem erg uhm apart

kan je niet beter de veer naar dat midde stuk plaatse midden in?
 
wat voor nut heeft dat? betere veer belasting?? nu word de veer mooi recht ingeduuwt en zit mooi op een apparte plaats + nu heb ik een klein stukje tussen blok en de arm.
ook als ik de veer recht onder frame zet vind ik het zlef er minder mooi uit zien
dus vandaar
 
Luuk heeft een tijd lang berekend @ het veersysteem.

tis een booster en een slid0r..

netjesss luuk :*
 
tja,

het is simpel..
het frame is nog niet ge-coat of wat dan ook, omdat er gewoon nog aan gewerkt word, lichter gemaakt, etc.
als het frame eenmaal gecoat is en veer netjes is etc, kapjes erop, dan zal iedereen denk ik verbaast zijn.

ik zie alles iig met vertrouwen tegemoet, en ik ben blij dat luuk mn aanwijzingen @ veersysteem heeft gevolgd :*
 
ziet er alemaal wel zeer apart uit enzo maar op de foto lijkt het of je cilinder niet meer gaat passen hoe wil je dit oplossen?
 
je zecht het eigenlijk zelf al: "op de foto lijkt" dus normaal past het wel , zo zo wel ff foto posten als er wat meer onder zit
 
denk dat de mensen eens moeten ophouden met denken dat luuk iets over het hoofd ziet of zomaar wat beunt, alles is goed overnagedacht, meestal voorgena door lange gespreken en berekeningen :p

maar dat ziet men vanzelf wel;)

morgen bandje passen @ epc!:)

-Tom
 
het recept van vandaag:
men neemt 150/70/13 band,
ook voegen we ff wat nieuwe "race" ventielen toe.
wat extra hulp is nooit weg . dus men neemt ook nog een zekere lyco en een niek.

de velg met "race"ventiel en band doet men bij epc op de kieslervelg.
en begind nu al ergens op te lijken:D

vervolges pakt men de velg en band en propt deze tusse het niet passende carter. 8P (gebuik al je hulp hier bij)
men gaat nu kijken wat er aangepast moet worden en komt tot de conclusie dat nix past.:s
wat doet men nu?
juist, we vragen wat tools en maken het passend!!

het is nu bijna klaar.
nu nog ff onder het frame in bakken het zooitje en is klaar

smakelijk eten!

uN603784.jpg

AVl04192.jpg

z4V04238.jpg
 
Last edited:
Hey kerel, ik vind je ideeen echt super ;), wordt echt wel tof dit.

Hoop em snel een keer in het echt op een meeting ofzo te zien.

Succes ermee.
 
ik buig echt voor dit project 9||6
alles is echt zo vet in elkaar gezet.. of het werkt weet ik niet, maar het ziet er iig super uit :)!
 
Jah ziet er vet uit, maar idd een lager profiel band was mooier geweest, Bridgestone Hoop is er ook in 150 voor een DNA, misschien dat hij er dan ook in 13 inch is.

Succes ermee
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top