KTP Streetmagic

Status
Not open for further replies.
arthje kan niet zonder scooter denk ik maar jmmr dat deze plaats moet maken!

Volgende vlammerd zal zeker vet zijn hoor!

sccs
 
eerst zun rox, nu de street, kan het nog beter???


Spatbordje owne @ Eindhoven was wel humor Arthur :*
 
Of een zippah:eek:

ik blijf mina rijden :D

zoals bekend was is mijn evo blokje al een tijdje de deur uit, maar hoop in de loop volgende week (hoop ik) mijn nieuwe blokje thuis te hebben :~

Over het volgende project kan en wil ik nog weinig over kwijt, dit niet omdat ik geheimzinnig ga doen, maar omdat er nog niets conctreets is !
Het blij maken met dode mussen ben ik geen voorstander van.
Iig ben ik er al wel mee bezig, en zal het een scooter special scooter worden. Dit omdat je een scooter dan een veel stoerder uiterlijk kan geven dan een standaard model. (persoonlijk)

Origineel zal het zeker weer worden, maar waarschijnlijk zal het niet de klasse van de rox krijgen :D

het topic mag open blijven, dit omdat: wanneer het nog niet verkocht is zal ik hem houden en waarschijnlijk nog wat optimaliseren :)

Hoop zo even wat meer duidelijkheid gegeven te hebben 8)
 
k ben benieuwd wat je volgende scooter zal worde
ik blijf je project volgen

succes
 
ik blijf mina rijden :D

zoals bekend was is mijn evo blokje al een tijdje de deur uit, maar hoop in de loop volgende week (hoop ik) mijn nieuwe blokje thuis te hebben :~

Over het volgende project kan en wil ik nog weinig over kwijt, dit niet omdat ik geheimzinnig ga doen, maar omdat er nog niets conctreets is !
Het blij maken met dode mussen ben ik geen voorstander van.
Iig ben ik er al wel mee bezig, en zal het een scooter special scooter worden. Dit omdat je een scooter dan een veel stoerder uiterlijk kan geven dan een standaard model. (persoonlijk)

Origineel zal het zeker weer worden, maar waarschijnlijk zal het niet de klasse van de rox krijgen :D

het topic mag open blijven, dit omdat: wanneer het nog niet verkocht is zal ik hem houden en waarschijnlijk nog wat optimaliseren :)

Hoop zo even wat meer duidelijkheid gegeven te hebben 8)



kijk een echte mina owner :winner: :*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top