KTP Streetmagic

Status
Not open for further replies.
black_white said:
tanx iedereen weer voor de tovve berichtjes :*

verder is het misschien niet al te duidelijk uitgelegt maar het blokje van de aerox komt onder de street:

evo 3br Max. tuned
rhq 12 pen
malossi rotor + eprom
keihin 28mm

enz. enz. t hele rijtje, behalve sec. vertanding........

Als die 20,3pk onder zo'n lichtgewicht ding hangt stijg je helemaal op :eek:
 
Tom. said:
EVO POWERRRRR +ralf+

zelfmoordmasjien denkz -:-


''SSS'' Suicide Street Sjeeser 8P (verzinsel van nick 1 week geleden) mja k zie wel hoe ik het ding op de weg houd, als het echt te erg is kan ik altijd wat zwaarder in vertanding gaan.
 
Tom. said:
bedoel je ;)


k denk dat er wel een stickertje van komt :D tevens vandaag oppad geweest voor de velgen :W dit komt dik inorde en hoop ze in de loop van de volgende week terug te hebben..........
 
Echt zo vvvvet kerol.
Op Speelmansplate brande denkz ?
Wil je btw dood ofzo ?:p een tuned evo op een street van 10 kg 8P

Ga zo door :*
 
antonrox said:
Echt zo vvvvet kerol.
Op Speelmansplate brande denkz ?
Wil je btw dood ofzo ?:p een tuned evo op een street van 10 kg 8P

Ga zo door :*


wat moet moet 8P maarja k zie wel hoe ik dit op de grond denk te houden hahaha. iig zal ik proberen om met de street op speelmansplaten te rijden.

@wim: op dat soort oto's zit vaak een goed alarm :rolleyes: als ze niet in een garage staan :p
 
update

de voorderingen schiet redelijk op. tot de ontdekking gekomen dat er bedrijfjes waren die kapjes en ander soort onderdelen in carbon, hout en dat soort matirialen.

nu leek het me wel weer eens appart om dan weer eens me velgen een special tintje te geven, natuurlijk hiervoor had ik me aerox velgen compleet gepolijst maar nu de halve wereld dat heeft moet je toch weer wat verder kijken.........

kijk en geniet:

carbon%20rims%201..JPG


carbon%20rims%202.JPG


ook is me pak nu al ruim anderhalve week bij de spuiter 8P en eindelijk kwam ik er vandaag en ging net de lak erop, helaas tot mijn grote spijt was de kap niet op alle punten lekker strak.
Na de blankelak laag zouden we ff kijken of het nog steeds een drama was (neeh viel erg mee)
helaas was dat dus wel het geval, morgen word de kap totaal strak gemaakt en komt er weer een nieuw laagje verf overheen.

Ook op de foto's is de kleur niet helemaal duidelijk, de basis wel maar de parelmoer niet. iig in de zon komt er een mooie violette waas overheen :#

picca's:

Knuckle%20kapje%20kleur%201.JPG


Knuckle%20kapje%20kleur%202.JPG


op deze foto is goed tezien dat het kontje niet super is:

Knuckle%20kapje%20kleur%203.JPG


tot de volgende keer :*
 
Erg mooi die velgen zo :) , komt het patroon van de sr velg ineens heel ik erg naar buiten vind ik , helemaal toppie .

De kleur is moeilijk zien op de foto's , je kan wel zien dat hij ws erg erg mooi is . Goed bezig:).
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top