KTP Slider

Status
Not open for further replies.
+ralf+ Gezinsuitbreiding..

k ben benieuwd wat je van dit projectje gaat fixen...
iig veel succes en k denk dat et wel goed komt... je hebt mijn zegen.. :X :*
 
Ziet er goed uit alleen die voorkap is niet zo mijn smaak voor de rest super project. Hoop een keer tegen je te branden op een meeting.
 
preet1nb.png


zoiets mis je die area kleuren zijn echt vet man :*
 
Jeroen, het is weer te tof :) , je voorkap lijkt me ook behoorlijk vet, vooral als die in elkaar staat denk ik zo.

spreek je nog :* })
 
Die voorkap is best wel vetjes hoor :)
Enkel je manier van framebeunerij ziet er nogal amateuristisch uit :p Zijn we niet van je gewoon :D
 
Ziet er vet goed uit man!! Vooral die voorvorkpoten 8)

Heb je nou de voorkap die je bij de slider gekregen heb, bewerkt ?? En dus aangepast met dat rooster erin, of is dat een andere, 2e, voorkap ??

Iig ben benieuwd als het beetje inelkaar zit

Succes!!
 
Jeroen hier 8), live from assencity

Bas@ICE said:
Sliders zijn vet :) , maar ik vind je voorkap minder geslaagd eigenlijk.

En wat dan nog , ookal polijst ik hem, zit je ermee ? (komt je bekend voor? :rolleyes: )

Rooienaar said:
Komt helemaal goed :)

Maaruh, hebben wij dezelfde radiateurtjes? Zag hem iig wel op 1 kart zitten in de showroom :p

jup van een kart idd :)

DME3 said:
Die voorkap is best wel vetjes hoor :)
Enkel je manier van framebeunerij ziet er nogal amateuristisch uit :p Zijn we niet van je gewoon :D

sinds wanneer kun je met mag lassen profesionele hechtpunten leggen? 8P. aflassen doe ik op werk dus word wel nice 8)

Rule : kap heb ik zelf bewerkt :), kap op eerste foto is niet meer :p
 
MAYKEL_MK1 said:
Jeroen hier 8), live from assencity


sinds wanneer kun je met mag lassen profesionele hechtpunten leggen? 8P. aflassen doe ik op werk dus word wel nice 8)

Rule : kap heb ik zelf bewerkt :), kap op eerste foto is niet meer :p

Bedoelde meer dat je niet bepaald precies gemeten hebt hoe het blok eronder moet. Als ik vergelijk met enkele mensen die er een horizontaal blok onderlassen, zie ik dat zij werken met waterpassen enzo om het mooi in 1 lijn te krijgen met het voorwiel ;)
 
ps jeroen is wous :S ps my heet ook jeroen :p echt stoer project word vast wel wat als het weer net zo word als vorige scoot :p ahahah kheb project helemaal gevolgt !!!!!!!!!



o ja wy evo geen speed / mk2 of pia blok ?
 
Last edited by a moderator:
of je wacht gewoon tot de 2f4r voor mina er is :) hoorde dat daar ook al plannen voor zijn...maar echt vet hoor dit :) ben zeer benieuwd wat je er van maakt...!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top