XboX 360

Status
Not open for further replies.
Je hebt nog geen idee wat erop gaat verschijnen in afzienbare tijd, of hoe hij speelt en dergelijk... maar je weet dat je er geen spijt van gaat krijgen (Oh bijna vergeten -> ;)):rolleyes:
 
dieselmaniac said:
hm als ik dit zo allemaal lees wil ik ook een xbox, mja toch maar ff w8en op de ps3, daar ga ik geen spijt van krijgen!!!;)

Ik dacht ook hetzelfde maar heb al de xbox 360, er mag ook wel verschil in zitten tussen de ps3 en xbox vind ik aangezien je er ongeveer 200 euro meer aan uitgeeft. Maar goed, ik kan net zoals jou ook niet wachten op de PS3 ben erg benieuwd !
 
Geen idee, ik ga me morgen even een gold abbo halen erges..geen idee waar maja:W Dan voeg ik jullie wel even toe:)

Testdrive demo idd wel fun maar ik vind het zo stroef sturen:?

Op mijn verlanglijstje: saintsrow, rainbowsix, gears of war:~

PS3 is alleen duurder vanwege zn blueray schijfje, op de E3 was er echt totaal geen grafisch verschil te zien tussen de ps3 of xbox360, dus het word lekker incaseren op fanboys die zo gek zijn om daadwerkelijk 600e neer te tellen:p ( sorry alsk nu bij iemand een gevoelige snaar raak;))
 
kijk, nu raak je een gevoelige snaar, die 600 euro kan mij echt niks schelen, wij hebben nu een REAL hd tv, (ambivision van philips) en ik kan niet wachten om 1 van de 2 spelcomputers te gebruiken, ik weet toch wel dat ze grafisch 10 keer beter zijn dan de ps2 of de xbox, alleen heb ik nu de neiging om dezelfde tv aan te schaffen als me ouders, en ik denk dat dat toch ook wel gaat gebeuren, ondanks de 4000 euro dat ie gaat kosten...
 
[5th]Nick said:
Je hebt nog geen idee wat erop gaat verschijnen in afzienbare tijd, of hoe hij speelt en dergelijk... maar je weet dat je er geen spijt van gaat krijgen (Oh bijna vergeten -> ;)):rolleyes:

ik zweer gewoon bij playstation, (ik heb ze allemaal gehad) tis gewoon een must... hopelijk begrijp je wat ik bedoel :rolleyes:
 
dieselmaniac said:
kijk, nu raak je een gevoelige snaar, die 600 euro kan mij echt niks schelen, wij hebben nu een REAL hd tv, (ambivision van philips) en ik kan niet wachten om 1 van de 2 spelcomputers te gebruiken, ik weet toch wel dat ze grafisch 10 keer beter zijn dan de ps2 of de xbox, alleen heb ik nu de neiging om dezelfde tv aan te schaffen als me ouders, en ik denk dat dat toch ook wel gaat gebeuren, ondanks de 4000 euro dat ie gaat kosten...

4000? :eek:

Dan zou ik toch maar even gaan prijszoeken, want mijn 50" HDTV kostte net iets meer dan 3K
 
mijn situatie: kheb de ps1, ps2 en xbox.
echter de ps2 heeft alleen maar stof liggen happen sinds ik de xbox had, af en toe nog even braaf GranTurismo of MGS2, maar verder niets.

Daarom heb ik ook voor de xbox360 gekozen, het gameaanbod spreekt me gewoon meer aan en het online gedeelte is veeel beter uitgewerkt.
dat en het scheelt je 200 euro:p

Oh en je hebt ook een mooie HD tv van samsung voor +- 850 euro:)
LE23T51B.jpg
 
De ambiLIGHT tv's van Philips zijn al rond de 2300-2400euro te krijgen hoor.. Dus of je ouders hebben veeeel en veeel betaald of hij is 70" :p
 
Mwha ik ben nooit zo gek geweest op de ps2 er waren wel leuke spellen maar de xbox spraak me toch meer aan. En dat is nu weer zo met de x360. Ps 3 krijgt ook goeie spellen maar toch trek het mij niet aan.

Als ik ooit geld overheb zou ik hem best wel willen kopen.

OWjah mijn nick name is LLnight1 voor xbox live Dus voor de liefhebbers :p
 
me broer heb ook xbox 360 en ik game me ook lam, nog meer PGR3 fans op x-box live? of cod 2?

maja, me broer is zo gek om een hoop spelle ervoor te kope enzo, dus ik vind het niet erg, maar nog iemand tips voor goede shooters en racers?
 
Fontio said:
me broer heb ook xbox 360 en ik game me ook lam, nog meer PGR3 fans op x-box live? of cod 2?

maja, me broer is zo gek om een hoop spelle ervoor te kope enzo, dus ik vind het niet erg, maar nog iemand tips voor goede shooters en racers?
Ghost Recon ? Ik vind het zelf wel een leuk spel, weet niet of je ervan houd.
 
[5th]Nick said:
4000? :eek:

Dan zou ik toch maar even gaan prijszoeken, want mijn 50" HDTV kostte net iets meer dan 3K

nick, er is een verschil tussen hd ready, en FULL hd (1080P) wij hebben een FULL HD tv, waar alleen philips, en nog een andere een tv van hebben, zal nu wel meer komen, wij hebben de tv nu onderhand alweer een half jaartje
 
dieselmaniac said:
Philips 42 PF 9830 42'' True HD LCD TV

3200,- euro op dit moment...

Je koopt de tv ook omdat je een nieuwe tv wil neem ik aan ? Toch niet perse een HD voor PS3 ?
 
nja, ik had een jaar geleden, een breedbeeld aangeschaft met platte beeldbuis 72 cm van JVC, plus bijbehorende home cinema set, mja deze verkoop ik aan me broertje, wil toch wel hd tv hebben voor ps3, en gewoon omdat het beeld mooier is
 
iemand die veel verstand heeft van hd ready en real hd (true hd) want ik wil zo een tv aanschaffen, het liefst een true hd tv, ik heb rond de 2000 euro te besteden
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top