Ben Retired 5 May 2009 #982 Ben said: Kan en XBox360 losse *.avi bestanden afspelen die als data gebrand zijn op DVD / DL-DVD ? Click to expand... Iemand ? :7
Ben said: Kan en XBox360 losse *.avi bestanden afspelen die als data gebrand zijn op DVD / DL-DVD ? Click to expand... Iemand ? :7
Marcel флоп т мг е)) 6 May 2009 #983 zag laatst bij een update ding staan dat ie wel Divx kan afspelen.. als je .avi een divx is wss wel sdus
zag laatst bij een update ding staan dat ie wel Divx kan afspelen.. als je .avi een divx is wss wel sdus
Marcel флоп т мг е)) 6 May 2009 #984 Wallie said: Gaat nog iemand aan de Forza straks? Click to expand... nu? :+
Ben Retired 6 May 2009 #985 Marcel said: zag laatst bij een update ding staan dat ie wel Divx kan afspelen.. als je .avi een divx is wss wel sdus Click to expand... *.avi is toch DivX ?
Marcel said: zag laatst bij een update ding staan dat ie wel Divx kan afspelen.. als je .avi een divx is wss wel sdus Click to expand... *.avi is toch DivX ?
Wesley S. DE EMHAER BOY! 6 May 2009 #988 Xbox word next week opgehaald voor Reparatie :W Want ding maakt krassen als een malle en 2 spellen worden vergoed Trouwens, GRID @ LIVE is focking geil :love:
Xbox word next week opgehaald voor Reparatie :W Want ding maakt krassen als een malle en 2 spellen worden vergoed Trouwens, GRID @ LIVE is focking geil :love:
Ben Retired 6 May 2009 #989 Marcel said: niet altijd.. divx is een codering voor o.a. avi bestanden Click to expand... Oh zo. Dus *.avi bestanden zouden moeten werken gewoon.
Marcel said: niet altijd.. divx is een codering voor o.a. avi bestanden Click to expand... Oh zo. Dus *.avi bestanden zouden moeten werken gewoon.
Martin. .. 6 May 2009 #990 Ben said: Oh zo. Dus *.avi bestanden zouden moeten werken gewoon. Click to expand... Avi's werken ALS het DIVX gecodeerd is. Als het een codering is waar de 360 niet mee om kan gaan dan niet.... Dus niet ALLE avi's doen het Hond is altijd een zoogdier maar niet alle zoogdieren zijn honden, snappie?
Ben said: Oh zo. Dus *.avi bestanden zouden moeten werken gewoon. Click to expand... Avi's werken ALS het DIVX gecodeerd is. Als het een codering is waar de 360 niet mee om kan gaan dan niet.... Dus niet ALLE avi's doen het Hond is altijd een zoogdier maar niet alle zoogdieren zijn honden, snappie?
j0enne Well-Known Member 7 May 2009 #994 Heeft iemand hier ook toevallig PES 2009? Speel dat bijna alleen nog maar de laatste tijd haha.
Pikeheat XSH crew 8 May 2009 #996 Wallie said: Wie speelt hier eigg COD4 multiplayer vaak? Click to expand... Best wel is met wel meerdere lui eigelijk allemaal wel [NL] als tag [NL]Pikeheat
Wallie said: Wie speelt hier eigg COD4 multiplayer vaak? Click to expand... Best wel is met wel meerdere lui eigelijk allemaal wel [NL] als tag [NL]Pikeheat
Wallie EPC EVO POWER 9 May 2009 #997 hmmmmm, laatst volgens mij wel met ene gespeeld wat [NL] had Misschien kom ik je nog eens tegen [WsP]Walliewalt
hmmmmm, laatst volgens mij wel met ene gespeeld wat [NL] had Misschien kom ik je nog eens tegen [WsP]Walliewalt
S Sandor ****** 10 May 2009 #1,000 Ik heb nu ook een HD ready tv, maar wat is eigenlijk de beste methode voor aansluiten? Via die soort van scart kabel maar dan op HD? OF via enkel die echte HD kabel?
Ik heb nu ook een HD ready tv, maar wat is eigenlijk de beste methode voor aansluiten? Via die soort van scart kabel maar dan op HD? OF via enkel die echte HD kabel?