Xbox 360 #5

Forza4 :-:
Morgen gelijk limited edition bestellen na het spelen van de demo gelijk verkocht :winner:
Wel leuk dat je iets online kan doen btw. Die Pagani Zonda challenge is echt vet
 
Last edited:
Hoor van verschillende andere mensen om me heen dat ze het hetzelfde ervaren.

Ik speel met handmatig schakelen zonder koppeling en de rest staan alle assists uit.

Simulatie sturen aan ?

Moet zeggen dat ik hem echt stukken realistischer aan vind voelen.
Forza 3 voelt wat houterig aan vind ik als je eenmaal 4 hebt gespeeld!
 
Simulatiesturen aan ja.

Ik heb gisteren nog wat door gespeeld met de challenge met de Zonda, begint wel al te wennen iig.
 
Testje, allemaal dezelfde controller :winner:

0gd4wg7nh4xdbezmuio8.gif


zv800j8c5w8t5f15z1zc.gif

echte heel nutteloos maar wat kost dat nou (als ik jou n controler opstuur) :p?
 
Voor 20 euro ongeveer kan ik zoiets wel doen

Het is inderdaad goed nutteloos, maar echt wel vet als je 's avonds zit te gamen, zit trouwens ook een schakelaar op, dus je kan het altijd uitzetten.
En ledjes vreten bijna geen stroom van de batterijen.

had er nog eentje gemaakt om te verkopen, kan je de schakelaar ook zien zitten. Kan ze ook maken in geel, groen of blauw,
helaas branden blauw en groen niet heel fel omdat die meer stroom vragen, bij een wired controller is dat probleem wel opgelost.

(schaamteloze reclame)

gzhfknj5niiwptfr7jyi.jpg


tx8nwmw2hriu6276wz12.jpg
 
Last edited:
Iemand nog een goeie Xbox over?

Zit beetje te kijken voor een tweedehands....

Wat is het voordeel van een 250GB tov een 4gb? kan je hier ook gedownloade spellen oid opzetten net als dat je bij bv een Wii een HDD kan aansluiten?
Kom er op de site van Xbox niet echt uit iiig. Zelfde als online spelen, ze hebben allemaal WIFI, is dat al voldoende om online tegen iemand anders te spelen of heb je daarvoor Xbox Live nodig?
 
Je hebt sowieso Xbox Live nodig.

Je kunt de spellen er wel op kopieren maar je hebt altijd de cd nodig om hem op te starten :)
(en gedownload natuurlijk alleen als hij omgebouwd is)
 
Nee Xbox Live is alleen essentieel voor Online spelen..

Xbox Live gebruik je dus om contact te maken met andere luitjes, en je kunt wel Demos/Arcade Games downen van de Marketplace :)

Verder moet je de games gewoon kopen (full games kun je ook kopen via Market)
 
En daar zijn die punten zeker weer voor...

Zat te twijfelen tussen Xbox of PS3 alleen nu PS3 weer gehackt is kies ik mooi voor de Xbox.
 
Nah als ik beetje google dan is de shit bij PS3 iets groter dan bij XBOX... mja wat word tegenwoordig niet gehacked....

Vandaag of morgen waarschijnlijk Xbox ophalen, zit alleen Forza Motorsport 2 bij. Twijfel of ik Forza 3 nog ff haal voor 20 euro en 4 meteen bestel of het alleen bij 4 laat...
 
Back
Top