Xbox 360 #5

Inderdaad. Wel vervelend dat het partysysteem niet goed werkt. Vervelend dat je ingame gewoon in random squads komt ipv bij elkaar.

Das echt gaar inderdaad, maar altijd nog beter dan op de PC.
Daar is het altijd afwachten welke server je uberhaupt komt bij wijze van 8P

Kleine mod gedaan, morge normaal gezien de achterkant vervangen met transparante triggers en dat stuk ertussen, en dan dezelfde leds erbij.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=4W03Y73L9RE"]xbox controller led mod - YouTube[/ame]

Testje, allemaal dezelfde controller :winner:

0gd4wg7nh4xdbezmuio8.gif

zv800j8c5w8t5f15z1zc.gif

Kga zo nog even naar Saturn. Moet live hebben :P
Dan ook ff de demo downloaden.
Echt stom dat je daar live voor nodig heb... Kut zooi :P

Lool KUT live :P

Ik heb ook zo'n kut probleem met me email.
Mijn oude hotmail is geblokkeerd waar mijn xbox account op zit. Ik kan dit email adres dus niet veranderen naar mijn nieuwe.
Of ik moet een nieuw account aanmaken maar dan kan ik met alles opnieuw beginnen.
Iemand ideeën. Heb al met de helpdesk gebelt en die konden er niets meer.

Lool KUT live :P

Ik heb ook zo'n kut probleem met me email.
Mijn oude hotmail is geblokkeerd waar mijn xbox account op zit. Ik kan dit email adres dus niet veranderen naar mijn nieuwe.
Of ik moet een nieuw account aanmaken maar dan kan ik met alles opnieuw beginnen.
Iemand ideeën. Heb al met de helpdesk gebelt en die konden er niets meer.

Ik kwam er afgelopen vrijdag achter dat mijn account op USA stond. Blijkbaar kunnen ze dat niet veranderen, en met al die DLC voor forza 4 wil ik dus geen risico lopen.
Dus zaterdag middag nieuw account aangemaakt en maar weer begonnen met forza 3 (Moet met dit account ook lvl 50 zijn, dan krijg je extra auto's bij forza 4!)

Zit nu op lvl 24 na 1 weekend en zit dus op ongeveer een kwart van het spel! Jeej!

Overigens JohnnyP het is meer sim! Als je simulatie sturen aanzet is het echt een stuk realistischer! Ik ben te enorm te spreken erover, alleen nu nog even door raggen met forza 3 en zorgen dat ik in anderhalve week lvl 50 haal xD

Ik zit echt al superlang rond 50% van het spel bij FM3, lijkt wel eeuwen te duren om richting 60% te gaan. Stiekum zijn er behoorlijk veel races om te rijden.

Gisteren ook even de demo gespeeld van FM4, moet zeggen dat ik de besturing in FM3 beter vind. Kan ook zijn dat ik even moet wennen natuurlijk, maar het lijkt net alsof die auto's allemaal eerst gaan schuiven en dat je dan pas een goede lijn aan kan snijden. Dat was bij FM3 helemaal niet. Ik zal hem uiteindelijk toch wel gaan kopen, omdat ik verliefd ben op racespellen. Helaas nog niet genoeg geld om hem deze maand te kopen...

Besturing beter in Forza 3 ? Forza 4 voelt zoveel realistischer aan!
Denk dat het meer aan jou ligt (Ik weet overigens ook niet hoeveel forza je speelt, en op welk niveau) dan aan het spel.

Overigens lvl 35 ondertussen! Gaat aardig lekker hier! Ga met 100.000 XP per uur omhoog.
In totaal hoop ik in 22 uur totale speeltijd op lvl 50 te zitten.

Hoor van verschillende andere mensen om me heen dat ze het hetzelfde ervaren.

Ik speel met handmatig schakelen zonder koppeling en de rest staan alle assists uit.

Back