XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.

Maarten

Fucking positive
Hier verder ? :)

Vorige topic: http://forum.scooterforum.net/forum/f98/xbox-360-2-a-138812/index34.html

ik quote effe de laatste 3 posts van het vorige topic, zodat we hier op verder kunnen gaan:

Engine is wel echt anders dan Motocross Madness 2. Die game heb ik overigens helemaal kapot gespeeld, ook heel vaak online gedaan. Was toen de tijd (met mijn gebroken arm@crossen) met links nog snel ook online!.

Supercross in de MX lite (125 2t/250 4t) is nog best lastig, aangezien je echt je best moet doen op sommige sprongen ver genoeg te komen.

MCM2 is idd wel vet, heb ik ook veel gedaan (ook online en op school :p:D)

De eerste ATV vond ik daarom wel zwaar pauper omdat hij hetzelfde was als MCM2 maar dan gewoon lame gemaakt..

Mischien deze eens als demo checken dan maar ;)

MCM2 heb ik ook kapot gespeeld, die game was echt super:p Daarom vond ik dat nieuwe ATV maar tegenvallen, en daarom ben ik nu zon motoGP fan, omdat ik dat gewoon lekker vind racen:p

Ben nu lekker op champion niveau een career aant doen, lekker spannend al^_^.
 
Advertisement - register to remove this

Shit zooi is m'n TV niet leverbaar :mad:
Iemand ervaring met webshops?

Want dat scheelt ook nog al dik in de prijs.
Expert €700

Webshop: €620
 
Sorry dit is meer een algemene xbox/xbox360 vraag:

Weet iemand misschien een inet winkel waar ze 2dehands games verkopen (en dan niet marktplaats/ebay etc.)?
 
Oh yeah! Net motoGP gehaald op champion niveau, nu eens beginnen aan "legend".

Boh, echt zenuwslopend haha, als je even een apex mist of het gras een tikje aanraakt kun je je 1ste plaats wel vergeten:p
 
Echt heel makkelijk is het met die M3 setup nog steeds niet. Ik kom best mooi de bochten uit gedrift, alleen dat de bocht in driften lukt me lang niet zo mooi als die lui dat doen :p.
 
tof ! die drift tutorial.
Ik heb net forza weer een beetje opgepakt. zit nu nog helemaal in de races. Maar misschien dat ik ook es wat pogingen ga wagen als ik het uit gespeeld heb.
 
Ik rij met de meeste normale auto's met circuit settings, dan wil hij niet echt mooi meer driften. Op vermogen de bocht uit lukt natuurlijk wel aardig met zo'n FXX :D.
 
FXX rijd erg goed inderdaad!, die Koeningsegg rijd ook best aardig maar echt snelle tijden kan ik er nog niet mee zeggen (vermogen zat in iedergeval :D).
 
Die moet ik nog kopahhh 8)

Heb wel die Audi Quattro (oldskool rally ding) net gekocht , die rijdt ook wel tof :p
 
Meh, ik blijf bij 2 wielen. Sinds ik motogp speel heb ik echt een hekel aan autoracen:p, geef bij maar een lekkere powerslide of kneedown, ipv door een bocht heen te kruipen :p

Anyway: als iemand van jullie motogp nog speelt: let me know! dan knallen we eens een paar rondjes^^
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top