Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
360 is vandaag echt overleden met 2x soort problemen e74 en e79..

Dus word een nieuwe xdoos kopen, gelukkig zijn ze nu niet zo duur meer..
Had microsoft gebeld en me xdoos valt buiten de garantie en kost me 110,- om te laten maken, word die wel opgehaald en thuis gebracht :+

Een nieuwe kost 120euro.. baal er best wel van :( :p

---

Twijfel over de aanbieding bij mediamarkt om die te halen:

360 Arcade + Controller + Forza 3 + COD MW2 + HALO ODST = 166euro

Alleen Forza heb ik al en HALO trekt me niet, dus heb ik alleen MW2 goedkoper :+

Niet proberen je Xbox te repareren? Heb pas ook een gratis 360 gehad met red ring. Heb hem weer werkend gekregen ;)
 
Balen of nie dan marcel, ik zou zelf gewoon een nieuwe arcade halen ff je harde schijf erin knallen en je bent klaar. (en weer 3 jaar garantie ofzo)

Heb genoeg mensen gezien die hem gefixt hadden en 2 weken later was hij alweer kapot. Dat lijkt mij echt schijt iritant.
 
kheb met mn ma ff wat geroggeld, zij heeft m stuk gemaakt (voor de verzekering dan:p) tijdens t schoonmaken :D

krijg volgende week een nieuwe :p
 
nergens meer te krijgen :X

Ben alle zaken afgeweest. en ook online niet meer te krijgen :X
Heb ook nog even gezocht voor je...maar helaas (Dacht echt dat ik wel iets kon vinden).

Als je 'm nog steeds wilt hebben laat het dan hier even weten, ik kan lokaal nog even kijken.
(Geen PM a.u.b., m'n PM box staat te vaak vol omdat ik m'n rommel niet altijd opruim, ja ik weet het, ik ben een lamlul}:O).
 
Heb ook nog even gezocht voor je...maar helaas (Dacht echt dat ik wel iets kon vinden).

Als je 'm nog steeds wilt hebben laat het dan hier even weten, ik kan lokaal nog even kijken.
(Geen PM a.u.b., m'n PM box staat te vaak vol omdat ik m'n rommel niet altijd opruim, ja ik weet het, ik ben een lamlul}:O).


Kijk maar eens of je hem ergens vind.. hier duurt het nog wel 2 weken volgens de mediamarkt.
 
Red dead uitgespeeld! Wel weer erg mooi einde zeg. Voelde me best leeg toen ik de aftiteling zag.

Alan wake was ook al zo super. Kan moeilijk kiezen welke leuker was.
 
Iemand die ook Red dead speelt?
Ik kan echt nooit online met dat ding dan geeft die aan:

You were removed from your session and returned to free roam due te connection issues with other players
 
Red dead lijkt me idd ook wel vet :D maar momenteel speel ik UFC2010! Iemand die die speeld? Btw bij Bart Smit zijn het wel naaiers (In Oud-Beijerland en Zuidplein tenminste) Ligt erin de winkel de TUF edition (Met 4 extra spelers) maar als je hem koopt krijg je de std :C stelletje naaiers. Maja alsnog een vet spel!
 
Kga hem over een tijdje kopen, was al helemaal hooked aan UFC2009...maar ik koop hem pas na mn eindperiode / examens:p
 
Slim! Die heb ik over 2 weken pas mn toetsweek gedoe :) Mja ufc is verslavend ookal werkt het wel anders dan 2009 :). Ook zitten er naar mijn idee wat meer physics fouten in dan in 2009 mja nu lette ik ff goed op en die 2009 ligt al een tijdje stof te happen XD

Btw iemand Splinter Cell Conviction? Wil hem miss ook halen maar is het wat? De demo op live is wel okay :) alleen is toch wel flink anders dan de oldskool Splinter Cells
 
jep ik heb hem. En ik vind hem echt megavet. Vond de vorige delen ook al erg goed en conviction past prima in dat rijtje
 
Hm kheb een beetje een game pauze. Zijn niet echt games waarvan ik denk "Wow die moet ik hebben!".
Waarschijnlijk nog UFC 2010 halen ofzo, en die transformers demo was ook wel leuk.

Komt waarschijnlijk ook door het weer, dan zit je in het weekend lekker buiten ipv binnen achter de tv:p
 
Binnenkort komt er ook weer een nieuwe xbox uit:

[ir]http://www.diskidee.nl/wp-content/uploads/2010/06/Xbox360250GB.jpg[/ir]

Vind het er wel tovv uit zien !

Vanaf 16 juli is een nieuw model van de Xbox 360 te koop. De spelconsole heeft een ingebouwde wireless-N netwerkadapter en een verwisselbare harde schijf van van 250 GB.
Het nieuwe design van de Xbox 360 250 GB heeft een glimmend zwarte afwerking en aanraakgevoelige knoppen voor in-/uitschakelen en uitwerpen van schijven. Volgens Microsoft is de nieuwe Xbox 360 ook fluisterstil. Dankzij ingebouwde 802.11n Wi-Fi is de spelconsole geschikt om films te streamen of games te spelen op Xbox LIVE. Deze Xbox 360 is ook speciaal ontworpen voor de nieuwe Kinect bewegingssensor van Microsoft. Je kan eenvoudig een verbinding maken en zonder controller spelen door de sensor rechtstreeks met de bijbehorende poort op de spelcomputer aan te sluiten. De Xbox 360 250 GB wordt geleverd inclusief draadloze controller, headset, HDMI-aansluiting en ondersteuning voor USB-geheugenstaafjes.
Prijs en beschikbaarheid
De nieuwe Xbox 360 zal beschikbaar zijn vanaf 16 juli voor een adviesprijs van € 249,99.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top