Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
ik heb het meestal dat ik op een spel zit te wachten zoals tijdje terug op forza .
tegen die tijd beginnen mijn andere games enig zins te vervelen en koop ik dus een ander spel in de winkel, vind er geen reet aan dan bv maar te lui om hem te ruilen :L

dus blijft die maar liggen :P

Ja, dat klinkt heel bekend. Bij mij is het meer dat ik een spel SUPER vet vind, hem in 1 maand 10000 keer uitspeel en lekker voor achievements ga...en daarna raak ik het nooit meer aan XD

Dat is wel met veel racespellen imo. Veeeel teveel races en na een tijdje voelt het echt als een sleur ( iig dit had ik bij Forza 2 en GRID ).

Uitgespeeld als in 100%? Netjes, heb voor me gevoel echt al heel veel races gedaan en zit pas op 40% ofzo :X
Ja :p Op hardcore incl alle achievements (Op de live achievements na).

Die sleur herken ik wel, maar dat had ik bij Dirt 2 niet echt, je hebt veel afwisseling tussen auto's al had dat voor mij wel beperkt mogen worden tot alleen rally.

Ja :p Op hardcore incl alle achievements (Op de live achievements na).

Die sleur herken ik wel, maar dat had ik bij Dirt 2 niet echt, je hebt veel afwisseling tussen auto's al had dat voor mij wel beperkt mogen worden tot alleen rally.

Beest :W.

Doe het nu op Serious, eigenlijk altijd met Rally of Trailblazer heb ik op het eind 5 a 10sec voorsprong maar als ik een niveau hoger ga kan ik bijvoorbeeld die Buggy shit gewoon niet winnen.

Dat vind ik overigens uberhaupt geen leuke modus. Ook in die arena is het veel te makkelijk om je al beukend naar de eerste plek te rijden. Voor mij zijn de leukste dan ook Rally of Trailblazer.

Ben nu level 29 :P. Heb ook al wel wat achievements maar nog zeker niet allemaal. Hoe krijg je in godsnaam die achievement dat je 10x moet rollen achter elkaar. Ik kom nooit verder dan 1 hoe hard ik ook crash :P Of is dit gewoon geluk hebben?

Zoals in Croatie in de Rally, flink gang maken en dan schuin tegen zon rots muur aan rijden :D Rollen zal je :p

1 Achievement moet je crashen met 221 km/h oid :D

Vraagje, mijn xbox is dus omgebouwd, maar stel ik koop nu CoD:MW2 in de winkel en ga op Live, kan ik dan nog steeds gebanned worden of wordt alleen gekeken of je het originele spel speelt?

ze kijken naar bepaalde firmware (versie van je dvd drive etc.) en als zij die matchen met een gekraakte firmware is het tot ziens

Battlefield: Bad Company 2 gekocht.
Echt gruwelijk online ( speel het met 3 vrienden van me ). Bevalt me beter als CODMW2 eigenlijk, tenminste teamwork en voertuigen.

Altijd leuk om een blackhawk met 4 man erin neer te schieten in een zee van vlammen :D

Zo lijstje uitgebreid met:

Dirt 2
Fifa 010
BF
DBZ :D

nog iemand die dbz heeft, vind het maar wazig spelen 8P

Last edited:
moet je ook geen internet kabel er op drukken..

damn Tom, ik ben echt te blij met die games 8) !

Assasins 2 ben ik nu al in Venetie :#

Status
Not open for further replies.
Back