Aanschaf ps3 of xbox 360?

Status
Not open for further replies.
Denk dat ik ook voor xbox ga dan. Heb het idee dat het "community" idee ervan wat mooier en beter uitgewerkt is in de online modus. Ik speel toch het liefst spelletjes wat je tegen elkaar kan doen of online. Single player vind ik snel vervelen. Verder is hij iets goedkoper en spelletjes van xbox trekken me wel aan. :) Wat kost dat online spelen?

Precies!! De community is gewoon wat meer uitgebreid dan op de ps3.

Owjah ff goed zoeken nu. Je hebt nu hele mooie pakketen met 2 controllers en 4 goeie games.
 
Nu begin ik ook te twijfelen, tussen forza 3 of GT5.
Ben zelf PS fan, controller vind ik algemeen fijner.
Nu weet ik zelf niet meer wat ik moet kiezen :p
 
Ja zojuist demo's van Need for Speed Shift en DRIFT gedownload en gespeeld. Nou ze komen niet eens in de buurt van Forza 3, wat een koningsspel :W
 
zit hier met zelfde probleem kan ook niet kiezen tusse ps3 en xbox 360 .
heb altijd ps gehad de 1 en 2 .
vond eerste keer xbox spele egt klote maar na een tijdje wende ik er gewoon aan .
dus denk dat xbox de keuze word
 
Ik heb ook een PS1 en 2 gehad. Twijfelde toen ook tussen PS3 en Xbox. Heb voor de Xbox gekozen, en geen moment spijt van gehad. Controller ligt imo ook veel fijner in de hand.
 
Je moet dit eigenlijk niet vragen aan mensen die een voorbestemde mening hebben naar het systeem wat ze bezitten (Meestal i.i.g.), ikzelf heb beide in mijn bezit en ik vind de blu-ray drive en online free gameplay van de playstation een absoluut voordeel. PS3 heeft ook standaard draadloos ingebouwd.

Desondanks is de xbox ook een heerlijke console, en ligt de controller in mijn ogen net iets beter in de hand, maar vind ik meer dan € 50,- voor online eigenlijk onzin.

Helaas is de xbox wel een stuk gevoeliger voor hardware failure (Reden dat ik overgestapt ben naar PS3).

Naar mijn mening is het gewoon een kwestie van de lineups vergelijken, en dan bepalen welke je neemt :)
 
Geen genoeg van Xbox, maar het is wel een gegeven dat Xbox hardware matig een stuk gevoeliger is, en of het nou 36 euro is of 50, het is nog steeds betalen voor een dienst die de concurrent gratis aanbied.
 
iemand interesse in een ps3? Heb er eentje staan die ik niet ga gebruiken aangezien iedereen op xbox live zit bij mijn vriendengroep. Blijf een xbox handiger en leuker vinden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top