White Muscle GC Only 10 May 2009 #1,001 HDMI is het mooist, maar via Component werkt ook gewoon goed hoor het ziet er ook nog steeds heel mooi uit.
HDMI is het mooist, maar via Component werkt ook gewoon goed hoor het ziet er ook nog steeds heel mooi uit.
S Sandor ****** 10 May 2009 #1,002 Heb het op hdmi zitten nu, maar het lijkt toch niet erg super. De lijnen van de mannetjes in fifa en de auto's in forza 2 zijn niet strak maar pixelachtig.
Heb het op hdmi zitten nu, maar het lijkt toch niet erg super. De lijnen van de mannetjes in fifa en de auto's in forza 2 zijn niet strak maar pixelachtig.
White Muscle GC Only 10 May 2009 #1,003 Heb je de instellingen wel goed staan dan??? Verder weet ik het ook niet
White Muscle GC Only 10 May 2009 #1,006 Ja volgens mij wel. Pikeheat & Wallie, ik heb jullie ff toegevoegd hoor kunnen we beetje online knallen
Ja volgens mij wel. Pikeheat & Wallie, ik heb jullie ff toegevoegd hoor kunnen we beetje online knallen
Patrick V. PuttenSR 11 May 2009 #1,007 Ik heb dat ook wat Sandor zegt. Bij mij ziet het er mooier uit met die standaard tulp kabel dan met een HDMI kabel @ hd tv 8P Ik heb echt alles geprobeerd toen maar zonder resultaat
Ik heb dat ook wat Sandor zegt. Bij mij ziet het er mooier uit met die standaard tulp kabel dan met een HDMI kabel @ hd tv 8P Ik heb echt alles geprobeerd toen maar zonder resultaat